اخبار بازی

شرکت Bandai Namco چندین عنوان را لغو کرده و نیروی کار خود را کاهش داده است

طبق گزارش‌ها، شرکت Bandai Namco در حال کاهش نیروی کار خود است و چندین عنوان از جمله بازی‌های One Piece و Naruto و همچنین پروژه‌ای قراردادی با نینتندو را لغو کرده است.

به گزارش بلومبرگ، به نقل از منابع آگاه، این شرکت رویکرد سنتی ژاپنی را برای کاهش کارمندان و فرستادن کارمندان به اتاق‌هایی که هیچ کاری به آنها داده نمی‌شود، در پیش گرفته و آنها را برای ترک داوطلبانه شرکت تحت فشار قرار می‌دهد. شرکت Bandai Namco نزدیک به 200 کارمند را به چنین اتاق‌هایی منتقل کرده است که منجر به استعفای تقریباً 100 نفر شده است.

یکی از نمایندگان Bandai Namco به بلومبرگ گفت: تصمیمات ما برای توقف توسعه‌ی بازی‌ها بر اساس ارزیابی های جامع از وضعیت پروژه‌ها است. برخی از کارمندان ممکن است نیاز داشته باشند مدت زمان مشخصی را قبل از تعیین پروژه بعدی خود منتظر بمانند، اما ما با مشخص شدن پروژه‌های جدید، وظایف خود را پیش می‌بریم. هیچ سازمانی مانند oidashi beya در استودیو Bandai Namco وجود ندارد که برای تحت فشار قرار دادن مردم برای ترک داوطلبانه طراحی شده باشد.

Oidashi Beya روشی است که توسط شرکت‌های ژاپنی برای منزوی کردن کارمندان از طریق معطل کردن (نداشتن وظیفه‌ای) آنها استفاده می‌شود، تا آنها را مجبور به ترک شرکت با اراده خود کنند و نه اینکه رها شوند و از کار جدا شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا