اخبار بازی

بنیان‌گذار استودیو Avalanche این شرکت را ترک می‌کند

استودیو Avalanche

بنیان‌گذار استودیو Avalanche، سازنده عناوینی همچون Just Cause و Mad Max پس از گذشت شانزده سال، به زودی  این شرکت را ترک خواهد کرد. این خبر در روز پنجشنبه گذشته از طرف خود این شخص، یعنی Christofer Sundberg اعلام شد، اما از آن جایی که رئیس شعبه آمریکای شرکت نینتندو به زودی بازنشست می‌شود، خبر مربوط به جدایی «کریستوفر ساندبرگ» به طور کامل دفن شد. ساندبرگ در حساب کاربری شخصی توییتر خود نوشت: «هم اکنون تیم Avalanche را از تصمیم خود مطلع کردم. من تا پایان آوریل 2019 این شرکت را  ترک می‌کنم. استودیویی که در آشپزخانه منزلم تأسیس و بیش از 16 سال اداره کردم. همکاری با تک تک اعضای خارق العاده تیم باعث افتخار من است.»

وی از ارائه جزئیات بیشتر درباره این تصمیم خودداری نمود و در حال حاضر از برنامه‌های او پس از ترک این شرکت خبر نداریم. خیلی از افراد همزمانی خروج وی با عملکرد ضعیف بازی Just Cause 4 و گزارش مالی اخیر شرکت Square Enix مشکوک دانسته‌اند. برخی از جزئیات مربوط به این گزارش  مالی را می‌توانید در خبر «احتمال عرضه یک عنوان بزرگ معرفی نشده توسط شرکت Square Enix در سال 2019» مطالعه کنید.

بر اساس گزارش مالی «اسکوئر»، هر دو عنوان Just Cause 4 و Shadow of The Tomb Raider در ارائه تجربه‌ای که لایق بازیکنان باشد و در قانع نمودن آن‌ها برای ترجیح این عنوان به سایر عناوینی که تاریخ عرضه نزدیکی داشته‌، دچار شکست شده‌اند. گفتنی است «جاست کاز» در کنار موارد فوق، مشکلات تکنیکی فراوانی داشته که در عناوین پیشین نیز وجود داشتند. استودیو Avalanche درحال حاضر علاوه‌بر انتشار آپدیت‌هایی در جهت ارتقاء وضعیت فنی Just Cause 4، مشغول ساخت بازی RAGE 2 برای عرضه در 14 می 2019 (24 اردیبهشت 1398) روی پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر است

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا