اخبار بازی

بروزرسانی جدید Assassin’s Creed Valhalla تنظیمات گرافیکی جدیدی را به بازی اضافه کرده است

جدیدترین قسمت از سری Assassin’s Creed به تازگی منتشر شد و با گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی سرگرم‌کننده خود، بسیاری از بازیکنان را جذب خود کرد اما با وجود محبوبیت بین طرفداران، Valhalla دارای باگ‌های زیادی مخصوصا بر روی کنسول‌های نسل بعدی است. برای پاسخ به این مشکلات، یوبی‌سافت اعلام کرده است که یک بروزرسانی بزرگ را منتشر میکند تا تعداد بسیار زیادی از این مشکلات را برطرف کند.

از بزرگترین تغییرات این بروزرسانی میتوان به اضافه‌شدن تنظیمات گرافیکی اشاره کرد. از این به بعد بازیکنان می‌توانند بین دو گزینه Quality و Performance برای تجربه بازی انتخاب کنند. تا قبل از عرضه این بروزرسانی، بازی به صورت پیشفرض با تنظیمات گرافیکی Performance بر روی کنسول‌های ایکس باکس سری اکس و پلی استیشن 5 اجرا میشد ولی حالا بازیکنان می‌توانند این بازی را با نرخ سی فریم بر ثانیه و جزئیات گرافیکی بیشتر تجربه کنند. لازم به ذکر است که Assassin’s Creed Valhalla با تنظیمات گرافیکی Quality بر روی کنسول ایکس باکس سری اس اجرا میشد و از امروز گزینه اجرای بازی با نرخ شصت فریم بر ثانیه به آن اضافه شده است.

همچنین بازی Assassin’s Creed Valhalla با مشکلات گرافیکی متعددی بر روی ایکس باکس سری اکس عرضه شد و یوبی‌سافت اعلام کرده است که این بروزرسانی تمامی مشکلات این نسخه را حل خواهد کرد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر، نقد آن را در بازی سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا