اخبار بازی

پچ جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla خون‌های سانسور شده نسخه ژاپن را بر می‌گرداند

یوبیسافت اعلام کرده که در طی هفته‌های آینده، پچ جدیدی برای نسخه ژاپنی بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر خواهد شد که امکان بازگرداندن خون‌های سانسور شده این نسخه را فراهم می‌آورد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Assassin's Creed Valhalla

در حال حاضر، این نسخه از بازی شامل نمایش خون‌های ناچیز و سانسور شده‌ای است و همین موضوع ناراحتی و اعتراض کاربران را به همراه داشته. علاوه بر نسخه ژاپنی بازی، کاربران کشورهای تایوان و کره نیز پس از عرضه Assassin’s Creed Valhalla متوجه شدند که بر روی نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی، افکت‌های خون به‌شدت سانسور شده‌اند.

شرکت Ubisoft با انتشار بیانیه‌ای از طریق شعبه ژاپنی Ubiblog در این مورد گفت: ” در حال حاضر ورژن ژاپنی Assassin’s Creed Valhalla دارای مشکلی است که گزینه نمایش خون در آن قابل فعال شدن نیست. ما هم‌اکنون در حال آماده کردن یک پچ برای رفع این مشکل هستیم که در اواسط دسامبر منتشر می‌شود. ما برای ناراحتی ایجاد شده برای مشتریانمان عمیقا متأسفیم.”

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر گزینه فعال کردن نمایش خون در این نسخه‌های بازی وجود دارد، اما فعال کردن آن تغییری را اعمال نمی‌کند. یوبیسافت در تاریخ 18 نوامبر اعلام کرده بود که برای عرضه بازی در ژاپن، این تغییر باید اعمال می‌شد. اما CERO (سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های کامپیوتری در ژاپن) این ادعای یوبیسافت را در تاریخ 19 رد کرد.

در هر صورت، با رسمی شناختن این مشکل و عذرخواهی یوبیسافت، مشکل سانسور بازی در ژاپن طی هفته‌های آینده حل خواهد شد. در اخبار دیگر پیرامون Assassin’s Creed Valhalla، به‌تازگی آپدیت دیگری برای بازی عرضه شده که می‌توانید جزئیات آن را از اینجا مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا