اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

حالت Discovery Tour به بازی Assassin’s Creed Valhalla اضافه خواهد شد، عرضه اکسپنشن‌های بیشتر در 2022

یوبیسافت در رویداد Ubisoft Forward از برخی از برنامه‌هایی که برای آینده بازی Assassin’s Creed Valhalla دارد، رونمایی کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

اول از همه، شرکت Ubisoft تأیید کرد که اکسپنشن The Siege of Paris در تابستان امسال منتشر می‌شود و تریلر کوتاهی را از آن به‌نمایش در آورد. این اکسپنشن ماجراجویی‌های Eivor را در پاریس ادامه می‌دهد و سلاح‌ها، اسکیل‌ها، تجهیزات و مراحل Infiltration جدیدی را شامل می‌شود.

علاوه بر این، حالت محبوب Discovery Tour که پیش‌تر برای نسخه‌های Odyssey و Origins منتشر شده بود نیز به والهالا می‌آید. این آپدیت برای دارندگان بازی رایگان است و به شما اجازه می‌دهد تا بدون جنگ و مبارزه، به کاوش و کسب اطلاعات درباره عصر وایکینگ‌ها بپردازید.

در پایان نیز یوبیسافت اعلام کرد که برای اولین بار در تاریخ سری Assassin’s Creed، والهالا قرار است که در سال دوم پس از عرضه خود نیز پشتیبانی شود. بازی Assassin’s Creed Valhalla در طول سال 2022 در کنار آپدیت‌ها، حتی اکسپنشن‌های جدیدی را نیز دریافت می‌کند. هر چند جزئیات این محتویات هنوز مشخص نیستند، اما حال می‌دانیم که والهالا تا مدتی طولانی پشتیبانی خواهد شد و ممکن است به این زودی‌ها خبری از نسخه جدید سری نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا