اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion منتشر شد

در طوی رویداد Future Games Show شرکت یوبی‌سافت تریلر‌های جدیدی از گیم‌پلی دوبازی Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion را منتشر کرد. این دو بازی در اواخر سال ابتدا برای رایانه‌های شخصی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، و گوگول استدیا و مدتی بعد برای ایکس باکس سری اکس و پلی استیشن 5 منتشر عرضه خواهند شد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla بازیکنان را در محیطی پویا و زیبا در تاریک‌ترین عصر تاریخی انگلستان قرار می‌دهد. بازیکنان می‌توانند این جهان زیبا را کاوش کنند، به دشمنانشان حمله کنند، استقرارگاه‌های خود را گسترش دهند و قدرت سیاسی خود را برای موفقیت در ماموریت‌ و کسب جایگاهی در میان خدایان والهالا، تقویت کنند.

بعلاوه بازیکنان حملاتی سنگین را بر علیه نیرو‌های ساکسون و قلعه‌های آنها در سرتاسر انگلستان انجام خواهند داد. بازیکنان قبیله‌ی خود را در حملاتی غافلگیر‌کننده با کشتی‌های خود رهبری خواهند کرد و قلمرو دشمن را برای کسب گنج و ثروت و منابع غارت خواهند کرد.

بازی Watch Dogs: Legion یک عنوان جهان باز – مخفی‌کاری است که بازیکنان می‌توانند در آن بجای هر شخصیتی که بخواهند بازی کنند. بازیکنان قادرند تیمی با شخصیت‌های مختلف درست کنند که هر کدام توانایی‌های خاص خود را دارند. بازیکنان می‌توانند لیجن خود را با گدجت‌های پیشرفته، لباس‌های منحصر به فرد و ماسک‌های خاص تجهیز کنند.

در بازی Watch Dogs: Legion،  یک گروه مقاومت زیر زمینی به نام ددسک برای حملات مختلفی که در لندن رخ داده مورد اتهام قرار گرفته است. ماموریت شما در این بازی بازسازی گروه ددسک برای مقابله با آنهایی است که شهر لندن را مورد ستم قرار می‌دهند. در طول بازی شما و جنگ برای لندن با شخصیت‌های مختلفی چه دوست و چه دشمن رو به رو خواهید شد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در 17 نوامبر و بازی Watch Dogs: Legion در 29 اکتبر منتشر خواهند سال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا