اخبار بازی

کارگردان روایی سری بازی Assassin’s Creed از یوبیسافت جدا می‌شود

آقای Darby McDevitt که سابقه بیش از ده سال فعالیت در استودیوی Ubisoft Montreal را دارد، از این کمپانی جدا می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Assassin's Creed Valhalla

مک دویت جدایی خود از شرکت Ubisoft را با انتشار توئیتی اعلام کرده است. او ضمن تشکر و قدردانی از حمایت طرفداران در سال‌های اخیر، عنوان کرد که قصد دارند ماجراجویی‌های جدیدی را دنبال کند. مک دویت در حال حاضر مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

او که از سال 2011 وارد یوبیسافت مونترال شده بود، نویسنده ارشد نسخه‌های مختلفی از سری Assassin’s Creed مانند Black Flag و Unity به‌شمار می‌آید. در سال 2017، او به کارگردان روایی استودیو تبدیل گشت و بر روی بازی Assassin’s Creed Origins و پس از آن بازی Assassin’s Creed Valhalla که سال گذشته عرضه شد، کار کرد.

با توجه به تمرکز کلی و مسیری که مک دویت در سال‌های اخیر به عنوان کارگردان روایی بر روی Assassin’s Creed پیاده کرده، مطمئنا یوبیسافت و این فرنچایز مهره بسیار مهمی را از دست داده‌اند.

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Prince78, post: 4953779, member: 64526″]
    من اتفاقا شدیدا دارم با این سه گانه جدید حال میکنم. البته هنوز ولهالا رو تجربه نکردم و اودیسه رو هنوز 20 و خورده ای ساعت رفتم، ولی چه اودیسه (تا اینجاش اقلا) و چه اوریجینز شدیدا خوب بودن… اودیسه که رسما عاشقش شدم 😀 تمام کار و زندگی و خانواده رو گذاشتم کنار تا میتونم دارم بازی میکنم 😀 اودیسه رو تقریبا میشه قبول کرد AC نیست ولی این توجیه داستانی داره بیشتر. وگرنه همون Origins تا حد خوبی AC بود…

    اتفاقا زمان اواخر دوره کلاسیک حتی از نسخه 3 به بعد واقعا حجم هیت ها به “تکراری بودن” داشت زیاد میشد توی سری. به این مسائل مشکلات فنی هر ساله مثل نسخه های سوم و چهارم و UNITY هم اضافه کنید (سیندیکیت با اینکه کلا بهتر بود در موقع لانچ از نظر فنی، دقیقا سیکوئنس آخر و دو مرحله مونده تموم شه به باگی خورد بازی که رسما گند خورد به saveـم و مجبور به خدافظی با بازی شدم 😀 بقیشو هم تو یوتیوب دیدم 😀 ). این تغییرات واقعا اجتناب ناپذیر بود و واقعا روحی جدیدی به بازی دمید (با تمام احترام به نسخه های کلاسیک مخصوصا unity… اتفاقا هفته های اخیر AC 3 Remastered رو میزدم-روی 360 نصفه رفتم و دیسکش مشکل دار شد 😀 – و واقعا لذت بخش بود. مخصوصا مراحل داستانی نیمه دوم بازی)… هرچند میشه کمی به فرمول کلاسیک نزدیک تر کرد و شاید از نظر داستانی بشه گفت ژانر RPG مخصوصا اونم با حالت انتخاب داستان و پیشروی کاراکتر که تو اودیسه و گویا ولهالا وجود داره، یکم با اون اسسین هایی که تو ذهن داریم متفاوته ولی در کل من شدیدا این تصمیم یوبی رو تحسین میکنم. (هرجور فکر کنید نشان دادن داستان های شروع فرقه و قدیم تر نمیتونست توی گیمپلی کلاسیک و شهر های بزرگ قرار بگیره.)

    و امیدوارم با اتمام این سه گانه باستانی (Open World RPG) یک ریبوت جدید توی سری برن و فاز های جدیدتری رو بیارن داخل بازی… شاید بنظرم بهترین و رویایی ترین حالت ممکن یک گیمپلی بینابین سگانه جدید و بازی های کلاسیک توی ژاپن و یا چین ببینیم 😀 شهر های بزرگ، پارکور روی ساختمون های غربی و همچنین محیط های جنگلی و دشت و کوهستان های اون سمت 😀 دوربین روی شونه به سبک GoW هم جالب میشه… 😀

    پ.ن. سر همین اودیسه و اوریجینز با خودم میگفتم اگه فقط یک سال به تیم سازنده این بازی ها بیشتر زمان میدادن، واقعا یک شاهکار های +90 در میومد… هرچند الانشم واقعا لذت بخشن اینا…
    [/QUOTE]
    اتفاقا منم با نسخه جدید مشکل خاصی ندارم سرگرمی خوبیه داستان خوب گیم پلی خوب مشکلی نداره و خودمم هر دو رو پلت کردم.
    موضوع همون ریشه هاست که هر از گاهی بچه ها دلشون هواشون رو میکنه. حرف من همون تکرار مکرراته که اون Assassin’s Creedـیی که 2007 تجربه کردیم که اون اتمسفر سنگین یا شخصیت کاریزماتیک یا اون داستان ممیزی ـه ساخت انسان توسط یک نژاد برتر که قبلا رو زمین زندگی میکردن، تئوری دولت تاریک که دنبال نظم نوین جهانی (البته به مدل اسسینز کریدی که خیلی مفصله ولی منظور بازی همون نظم نوین واقعی بود) رو پیش کشیده بود الان دیگه اصلا وجود نداره که بشه بهش برگشت. درواقع دیگه ریشه ای نیست انقدر که با اسمش بازی ساختن و اینور و اونور کردن شده یه چیزی مثل آبگوشت پلو با سوس قارچ مثلا 😀 چطوری میشه به ریشه های آبگوشت پلو با سوس قارچ برگشت ؟ ریشه ای نداره اصلا
    داستان AC داشت تئوری ایلومیناتی و دولت تاریک و خاندان های ثروتمندی که به طور پنهانی کنترل دولت های تاثیر گذار رو در دست خودشون دارن رو به زبون خودش به نمایش میگذاشت. یادمه اول برادرهود دزموند در مورد تمپلارز میگه: They are in the business of control. Politics. Economics. Technology. They Won’t stop until every single one of us serves them literally
    همه چیز تو Lore حساب کتاب خودش داشت و خیلی گسترده بود. همه معماهای سابجکت 16 به یه سری اخبار واقعی و پشت پرده هینت میداد. ولی الان فقط داستان روی شخصیت اصلی متمرکزه و باقی مسائل حتی زمان حال و لیلا حسن ـه دلها 😀 فقط جنبه کاتالیزوری دارن که کار رو در بیارن
    یادش بخیر تو تاپیک Assassin’s Creed: Trivia چقدر درمورد زیر و بم داستان با رفقای قدیم تو بازیسنتر بحث میکردیم و نظریه صادر میکردیم 😀 ولی الان AC شده شبیه گیرز بدون کلیفی یا هیلو بدون بانجی. همه کس و کار اولیش رو از دست داده اصالتش رو از دست داده فقط اسمش آویزونه به بازی های یوبی. اون اوائل اسم Assassin’s Creed یه صلابت و جذابیتی عجیبی داشت ولی الان از نظر کاریزما با چوب لباسی رقابت میکنه 😀

  2. من سری جدید را بازی نکرده بودم سال قبل ادیسی را روی PS4 خواستم بازی کنم موندم چجوری اینو ملت با این وضعیت اصلا میتونن بازی کنن. هربار به Eagle Eyes سوییچ میکنی نیم ساعت باید بشینی لودینگ ببینی. چطور ممکنه آخه یک مکانیزم گیم پلی لودینگ بخاد. ساختار بازی هم که کلا یکجوری بود مدام باید اینکار را میکردی. اصلا بازی به لحاظ تکنیکی قابل تحمل نبود برام. نگه داشتم روی نسل جدید و ssd بازی کنم با این وضعیت فریم دهی و لودینگ عذاب الهی هستش روی PS4,ONE.

  3. [QUOTE=”Lions Gate, post: 4953862, member: 18497″]
    تا وقتی یوبی سافت نخواد از این فرمولش دست بکشه که به جای محتوای خوب فقط بخواد مپ رو با ایکون های رنگارنگ و مراحل تکراری پر کنه 10 تا کارگردان هم عوض بشه فایده ای نداره
    [/QUOTE]
    فرمول یوبی مشکلی نداره بسیار هم موفق ,AC های اخیر هم بازی های خیلی خوبی بودن
    مشکل اینکه گیمر ها هدف یوبی اشتباه گرفتن
    هدف یوبی ساخت شاهکار نیست , هدف یوبی فقط پول
    [ATTACH type=”full” align=”left”]199992[/ATTACH]

  4. با اینکه هنوز بنظرم باید نسخه های جدیدو کلا با یک اسم دیگه منتشر میکردن یا کلا سری رو ریبوت میکردن اما فعلا وضعش از قدیم خیلی بهتره.
    مشکلی که هست وقتی یاد از AC ـای قدیمی میشه همه یاد اوجش که ACII و BH باشه میوفتن کسی یادش نمیاد که چقد در جا زد این سری، آخرین نسخه موفقش BlackFlag بود، یونیتی هم که خودش عنوان قویی بود سر مشکلات فنیش زمین خورد، اما الان خیلی بیشتر به چشم میاد چه با سبکش حال کنید چه نه، الان اگه با همون فرمون سیندیکیت میخواستن برن جلو فک نکنم دیگه چیزی میموند از سری.

  5. [QUOTE=”Prince78, post: 4953779, member: 64526″]
    من اتفاقا شدیدا دارم با این سه گانه جدید حال میکنم. البته هنوز ولهالا رو تجربه نکردم و اودیسه رو هنوز 20 و خورده ای ساعت رفتم، ولی چه اودیسه (تا اینجاش اقلا) و چه اوریجینز شدیدا خوب بودن… اودیسه که رسما عاشقش شدم 😀 تمام کار و زندگی و خانواده رو گذاشتم کنار تا میتونم دارم بازی میکنم 😀 اودیسه رو تقریبا میشه قبول کرد AC نیست ولی این توجیه داستانی داره بیشتر. وگرنه همون Origins تا حد خوبی AC بود…

    اتفاقا زمان اواخر دوره کلاسیک حتی از نسخه 3 به بعد واقعا حجم هیت ها به “تکراری بودن” داشت زیاد میشد توی سری. به این مسائل مشکلات فنی هر ساله مثل نسخه های سوم و چهارم و UNITY هم اضافه کنید (سیندیکیت با اینکه کلا بهتر بود در موقع لانچ از نظر فنی، دقیقا سیکوئنس آخر و دو مرحله مونده تموم شه به باگی خورد بازی که رسما گند خورد به saveـم و مجبور به خدافظی با بازی شدم 😀 بقیشو هم تو یوتیوب دیدم 😀 ). این تغییرات واقعا اجتناب ناپذیر بود و واقعا روحی جدیدی به بازی دمید (با تمام احترام به نسخه های کلاسیک مخصوصا unity… اتفاقا هفته های اخیر AC 3 Remastered رو میزدم-روی 360 نصفه رفتم و دیسکش مشکل دار شد 😀 – و واقعا لذت بخش بود. مخصوصا مراحل داستانی نیمه دوم بازی)… هرچند میشه کمی به فرمول کلاسیک نزدیک تر کرد و شاید از نظر داستانی بشه گفت ژانر RPG مخصوصا اونم با حالت انتخاب داستان و پیشروی کاراکتر که تو اودیسه و گویا ولهالا وجود داره، یکم با اون اسسین هایی که تو ذهن داریم متفاوته ولی در کل من شدیدا این تصمیم یوبی رو تحسین میکنم. (هرجور فکر کنید نشان دادن داستان های شروع فرقه و قدیم تر نمیتونست توی گیمپلی کلاسیک و شهر های بزرگ قرار بگیره.)

    و امیدوارم با اتمام این سه گانه باستانی (Open World RPG) یک ریبوت جدید توی سری برن و فاز های جدیدتری رو بیارن داخل بازی… شاید بنظرم بهترین و رویایی ترین حالت ممکن یک گیمپلی بینابین سگانه جدید و بازی های کلاسیک توی ژاپن و یا چین ببینیم 😀 شهر های بزرگ، پارکور روی ساختمون های غربی و همچنین محیط های جنگلی و دشت و کوهستان های اون سمت 😀 دوربین روی شونه به سبک GoW هم جالب میشه… 😀

    پ.ن. سر همین اودیسه و اوریجینز با خودم میگفتم اگه فقط یک سال به تیم سازنده این بازی ها بیشتر زمان میدادن، واقعا یک شاهکار های +90 در میومد… هرچند الانشم واقعا لذت بخشن اینا…
    [/QUOTE]
    یکی شرق آسیا چین/ژاپن یکی هم روسیه تزاری از آرزوهای بنده هست نمیدونم آیا نسل جدید به این آرزو میرسیم یا نه.:Dادیسی را من بدجور باهاش ارتباط برقرار کردم از شخصیتهای اصلی و داستانش تا هرودت و سقراط و غیره و مپ فوق العاده زیبا و چشم نوازش سری جدید مشکلاتی دارن اما منم یادمه چقدر یونیتی و سیندیکیت برام تکراری بودن واقعا این تغییرات سری رو نجات دادن با فرمون قبلی میرفتن الان آساسین میرفت کنار دست بازیهای دیگه که به فراموشی سپرده شدن.

  6. من اتفاقا شدیدا دارم با این سه گانه جدید حال میکنم. البته هنوز ولهالا رو تجربه نکردم و اودیسه رو هنوز 20 و خورده ای ساعت رفتم، ولی چه اودیسه (تا اینجاش اقلا) و چه اوریجینز شدیدا خوب بودن… اودیسه که رسما عاشقش شدم :دی تمام کار و زندگی و خانواده رو گذاشتم کنار تا میتونم دارم بازی میکنم :دی اودیسه رو تقریبا میشه قبول کرد AC نیست ولی این توجیه داستانی داره بیشتر. وگرنه همون Origins تا حد خوبی AC بود…

    اتفاقا زمان اواخر دوره کلاسیک حتی از نسخه 3 به بعد واقعا حجم هیت ها به “تکراری بودن” داشت زیاد میشد توی سری. به این مسائل مشکلات فنی هر ساله مثل نسخه های سوم و چهارم و UNITY هم اضافه کنید (سیندیکیت با اینکه کلا بهتر بود در موقع لانچ از نظر فنی، دقیقا سیکوئنس آخر و دو مرحله مونده تموم شه به باگی خورد بازی که رسما گند خورد به saveـم و مجبور به خدافظی با بازی شدم :دی بقیشو هم تو یوتیوب دیدم :دی ). این تغییرات واقعا اجتناب ناپذیر بود و واقعا روحی جدیدی به بازی دمید (با تمام احترام به نسخه های کلاسیک مخصوصا unity… اتفاقا هفته های اخیر AC 3 Remastered رو میزدم-روی 360 نصفه رفتم و دیسکش مشکل دار شد :دی – و واقعا لذت بخش بود. مخصوصا مراحل داستانی نیمه دوم بازی)… هرچند میشه کمی به فرمول کلاسیک نزدیک تر کرد و شاید از نظر داستانی بشه گفت ژانر RPG مخصوصا اونم با حالت انتخاب داستان و پیشروی کاراکتر که تو اودیسه و گویا ولهالا وجود داره، یکم با اون اسسین هایی که تو ذهن داریم متفاوته ولی در کل من شدیدا این تصمیم یوبی رو تحسین میکنم. (هرجور فکر کنید نشان دادن داستان های شروع فرقه و قدیم تر نمیتونست توی گیمپلی کلاسیک و شهر های بزرگ قرار بگیره.)

    و امیدوارم با اتمام این سه گانه باستانی (Open World RPG) یک ریبوت جدید توی سری برن و فاز های جدیدتری رو بیارن داخل بازی… شاید بنظرم بهترین و رویایی ترین حالت ممکن یک گیمپلی بینابین سگانه جدید و بازی های کلاسیک توی ژاپن و یا چین ببینیم :دی شهر های بزرگ، پارکور روی ساختمون های غربی و همچنین محیط های جنگلی و دشت و کوهستان های اون سمت :دی دوربین روی شونه به سبک GoW هم جالب میشه… :دی

    پ.ن. سر همین اودیسه و اوریجینز با خودم میگفتم اگه فقط یک سال به تیم سازنده این بازی ها بیشتر زمان میدادن، واقعا یک شاهکار های +90 در میومد… هرچند الانشم واقعا لذت بخشن اینا…

  7. [QUOTE=”MehradCreed, post: 4953647, member: 25925″]
    واقعیت اینه که اسسینز کرید باید 3 نهایت 4 نسخه میبود و داستان هم بعد از AC3 تموم میشد و پرونده Assassin’s Creed تو اوج برای همیشه بسته میشد.
    [/QUOTE]
    یعنی میگی اینا بیخیال ساختن ادامه این بازی میشودند؟ پس چطور این همه پول از چنین عنوانی محبوبی کسب میکردند..
    این چند نسخه اخرش بشدت عامه پسند هست و تا حدی زیادی طرفدارش رو راضی نگه داشته ‌. نمیشه که همه اساسین ها رو مثل نسخه یک تا سه ساخت.

  8. اگه قرار بود، همه بازی ها بعد از یک مدتی از ریشه تغییر کنن و این طوری شن، خوب دیگه الان نباید به کالاف میگفتیم، کالاف، به انچارتد نمیگفتیم انچارتد، به گاد نمیگفتیم گاد، اصلا کلا سبک بازی ها داغون میشد!
    البته یک سری بازی ها هم مثل گاد از پایه تغییر کردن، ولی هنوز ریشه های قوی از داستان و شخصیت پردازی و گیم پلی قبلی رو داشتن، ولی بازی های یوبی سافت چی؟:| اصلا معلوم نیست فازیشون چیه :/ بعدش هم میگید اساسین گیم پلی قبلیش پوکیده بود به اخر رسیده اصلا درست نیست!! بعد از سه گانه اصلی، نسخه سوم و چهارم اومدن یک سری تغیرات بنیادی داشتن، ولی هنوز هم اساسین کرید بودن، نسخه های یونیتی و… اومد که یک سری انقلاب دیگه تو گیم پلی و انیمیشن ها و گرافیک و گیم پلی داشتن ولی باز هم اساسین بودن، اون مشکلات باگ و افت فریم و شکست یونیتی رو پای کل سری نریزید.

  9. [QUOTE=”MehradCreed, post: 4953647, member: 25925″]
    ریشه های اسسینز کرید دیگه پوسیده چیزی نمونده ازش که بخواد برگردونده بشه. Lore که دیگه نمونده براش از Brotherhood به بعد شلنگ باز کردن فقط چپوندن توش که بشه ادامش داد. مکانیزم شهر های محدود و کوچیکه مدل یونیتی هم دیگه کشش ادامه دادن نداشت وقتی هر ننه قمری داره بازیش رو اوپن ورلد میکنه و شصت کیلومتر مساحت نقشه طراحی میکنه. یوبیسافتم مثلا میخواست همزمان هم به ریشه ها متحد باشه هم ویچرا رو بریزه تو اسسین ها که مشخصا ر..ید به ماجرا
    واقعیت اینه که اسسینز کرید باید 3 نهایت 4 نسخه میبود و داستان هم بعد از AC3 تموم میشد و پرونده Assassin’s Creed تو اوج برای همیشه بسته میشد. الطائر و اتزیو هم کافی بود نیازی به آمریکا و دریا و کویر و کشتی و این همه شیر گاو پلنگم نبود همون الطائر خودش به شدت پتانسیل روایی بالایی داشت
    به نظر من این چیزایی که به اسم AC میاد بازار اگر خوشت میاد بازی کن اگر نه Ignore کن ولی ابدا انتظار ریشه و این چیزا رو نداشته باش چون از یوبیسافت بر نمیاد که هم به ریشه ها برگرده هم بتونه مکانیزم گیم پلی کلاسیک رو طوری آپگرید کنه که کهنه به نظر نیاد
    [/QUOTE]
    اتفاقا اساسین خیلی پتانسیل داره.
    brotherhood خودش شدیدا بزرگ بود کلی محیط داشت، هنوز که هنوزه بری AC 2 بازی کنی کلی محیط میتونی پیدا کنی که قبلا ندیدی از بس بازی بزرگ بود، مشکل اصلیشون گیم پلیشون بود که نمیشد خیلی ادامش داد، یکی از اصلی ترین مشکلات همین پائین اومدن بود که توی یونیتی حل کردن. خود یونیتی که شخصی سازی خیلی خوب و عالی داشت که میتونستی کلی تجهیزاتت رو شخصی سازی کنی و واقعا هم سیستم مبارزه بازی هم معرکه بود یعنی اصلا نمیتونستی الکی بری تو دل دشمن همین الان تو یونیتی برو عمرن مثل این سه نسخه آخر بتونی بری ملت رو لت و پار کنی! خیلی واقعگرایانه خیلی حساب شده باید سلاح انتخاب میکردی و… فقط مشکلش این بود که به خاطر فشار یوبی به سازنده ها، رسما بازی کامل نشده تحویل دادن و بازی از خیلی جهات قشنگ کامل نبود. وگرنه سیندیکیت که نسبتا سال بعد اومد یک محیط خیلی باز تری داشت حیف که رسما از اون نسخه گند زدن به گیم پلی رو شروع کردن : )
    من از والهالا زیاد بدم نیمد راستش، بازی خوبیه شخصیت پردازی نسبتا خوبی داره و پتانسیل خوبی داره ولی اینقد انیمیشن ها و کلا محیط بی کیفیت و بده آدم بیخیال میشه.

  10. [QUOTE=”Assassin’s Creed, post: 4953598, member: 1663″]
    کاش هرچی تیم روی این سه نسخه آخر کار میکردن برن! باز برگردیم به ریشه های این سری
    [/QUOTE]
    ریشه های اسسینز کرید دیگه پوسیده چیزی نمونده ازش که بخواد برگردونده بشه. Lore که دیگه نمونده براش از Brotherhood به بعد شلنگ باز کردن فقط چپوندن توش که بشه ادامش داد. مکانیزم شهر های محدود و کوچیکه مدل یونیتی هم دیگه کشش ادامه دادن نداشت وقتی هر ننه قمری داره بازیش رو اوپن ورلد میکنه و شصت کیلومتر مساحت نقشه طراحی میکنه. یوبیسافتم مثلا میخواست همزمان هم به ریشه ها متحد باشه هم ویچرا رو بریزه تو اسسین ها که مشخصا ر..ید به ماجرا
    واقعیت اینه که اسسینز کرید باید 3 نهایت 4 نسخه میبود و داستان هم بعد از AC3 تموم میشد و پرونده Assassin’s Creed تو اوج برای همیشه بسته میشد. الطائر و اتزیو هم کافی بود نیازی به آمریکا و دریا و کویر و کشتی و این همه شیر گاو پلنگم نبود همون الطائر خودش به شدت پتانسیل روایی بالایی داشت
    به نظر من این چیزایی که به اسم AC میاد بازار اگر خوشت میاد بازی کن اگر نه Ignore کن ولی ابدا انتظار ریشه و این چیزا رو نداشته باش چون از یوبیسافت بر نمیاد که هم به ریشه ها برگرده هم بتونه مکانیزم گیم پلی کلاسیک رو طوری آپگرید کنه که کهنه به نظر نیاد

  11. [QUOTE=”stanley, post: 4953634, member: 103247″]
    کاش حداقل خود این سری جدید هم یک هویت مشخصی داشت! یک آش شله قلمکاری شده که معلوم نیست به چی پایبنده!
    [/QUOTE]
    اصلا مشکل همینه دیگه! خودشونم نمیدونن چی دارن میسازن هربار یونیتی میبینم کیف میکنم، همون گیم پلی ادامه میدادن باگهاشو میگرفتن بهترش میکردن چقد پیش رفت میکرد …

  12. [QUOTE=”Assassin’s Creed, post: 4953598, member: 1663″]
    کاش هرچی تیم روی این سه نسخه آخر کار میکردن برن! باز برگردیم به ریشه های این سری
    [/QUOTE]
    کاش حداقل خود این سری جدید هم یک هویت مشخصی داشت! یک آش شله قلمکاری شده که معلوم نیست به چی پایبنده!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا