اخبار بازی

Assassin’s Creed Rogue به صورت رسمی توسط Ubisoft برای PS3 و Xbox 360 معرفی شد

تنها مدت اندکی پس از اینکه از طریق منابع غیررسمی، عنوان Assassin's Creed Rogue فاش شد، Ubisoft به صورت رسمی این عنوان را برای عرضه در نوامبر امسال بر روی پلتفرم‌‎های Xbox 360 و PS3 تایید کرد. Ubisoft علاوه بر این، یک تریلر از پیش رندر شده با حضور شخصیت اصلی بازی، Shay Cormac، نمایش داده است.

 

بر طبق گفته‌های Ubisoft، عنوان Assassin's Creed Rogue در اواسط قرن هجدهم، در جریان جنگ هفت ساله (جنگ هفت ساله یک درگیری نظامی بزرگ بود که بین سال‌های ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی بین تمامی قدرت های بزرگ آن زمان رخ داد و آمریکای شمالی و مرکزی، اروپا، ساحل غربی آفریقا، هند و فیلیپین را تحت تاثیر قرار داد(. و در مناطق گوناگونی از آمریکای شمالی، از جمله، بخش شمالی و یخ ده اقیانوس اطلس، نیویورک و Appalachian River Valley اتفاق می‌افتد. بازیکنان نقش یک Templar به نام Shay Patrick Cormac را بر عهده گرفته که توسط انجمن برادری قاتلان و پس از اینکه یکی از ماموریت‌ها بر طبق برنامه پیش نرفته، به وی خیانت شده است. او وظیفه جستجو و شکار قاتلان را بر عهده خواهد داشت. گفته شده که Shay یک کشتی به نام Morrigan دارد و   داستان وی ارتباط بسیار مهمی با حماسه خانواده Kenway از Assassin's Creed 3 و 4 خواهد داشت، اما علاوه بر این، وابسته به Assassin's Creed: Unity نیز خواهد بود.

 

از نکات دیگر اینکه، باری دیگر، مبارزات دریایی بخشی از بازی خواهند بود و Ubisoft قول سلاح‌های جدیدی را هم در خشکی و هم دریا داده است.

 

کارگردان بازی، آقای Martin Capel در مورد این عنوان، اذعان داشته: "Assassin's Creed Rogue حماسه‌ای که در آمریکای شمالی با Assassin's Creed III و Assassin's Creed IV Black Flag آغاز شد را به اتمام خواهد رساند و به دارندگان کنسول‌های نسل قبل، فرصتی ویژه برای تجربه کردن ویژگی‌های درخواست‌شده توسط طرفداران، همانند بازی در نقش یک Templar را خواهد داد."

 

Rogue توسط هفت استدیو از Ubisoft در حال ساخت و توسعه است که هدایت تیم‌ها برعهده Ubisoft Sofia (تیم اصلی سازنده) است و تیم‌های دیگر، استدیو های Singapore ،Montreal ،Quebec ،Chengdu ،Milan و Bucharest کمپانی Ubisoft هستند. Assassin's Creed Rogue در تاریخ 11 نوامبر، یعنی دو هفته پس از اینکه Assassin's Creed: Unity بر روی PS4 ،PC و Xbox One عرضه شد، منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا