اخبار بازیکامپیوتر

اچیومنت‌ها برای کاربران رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed Valhalla اضافه خواهد شد

پس از منتشر شدن چندین بیانیه ضد و نقیض از سوی یوبیسافت، به‌نظر می‌رسد اچیومنت‌ها در نهایت به نسخه PC بازی Assassin’s Creed Valhalla اضافه می‌شوند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Assassin's Creed Valhalla

چند روز پیش بود که برخی افراد متوجه قرار نگرفتن صفحه اچیومنت‌های بازی Assassin’s Creed Valhalla بر روی سرویس Ubisoft Connect شدند. این در حالی است که Watch Dogs Legion صفحه اچیومنت مخصوص خود را دارد. گیج شدن مخاطبان بابت این موضوع باعث شد که یکی از نمایندگان شرکت Ubisoft در فروم اینترنتی یوبیسافت بیانیه‌ای را منتشر کند. در این بیانیه، گفته شد که حذف شدن اچیومنت‌ها از بازی Assassin’s Creed غیر عمدی بوده و در آینده فعال خواهد شد.

چند روز بعد اما بیانیه رسمی دیگری منتشر شد که بیانیه قبلی را نقض می‌کرد. در بیانیه دوم گفته شده بود که در دسترس نبودن اچیومنت‌ها بر روی نسخه PC بازی تغییری عمدی بوده و یوبیسافت در نظر دارد تا برای بازی‌های جدید، بجای اچیومنت، بخش چلنج‌های Ubisoft Connect را گسترش دهد. یوبیسافت همچنین در این بیانیه از طرفداران بابت درک کردن این موضوع (اعمال این تغییر بزرگ) تشکر کرده بود.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و یکی دیگر از نمایندگان یوبیسافت، پس از اعتراضات فراوان طرفداران باری دیگر بیانیه جدیدی را منتشر کرد. در واقع بیانیه جدید، بیانیه دومی که بیانیه اول را اشتباه شمرده بود را تکذیب می‌کند.

در آخرین بیانیه یوبیسافت می‌خوانیم: ” ما از قابل دسترس نبودن اچیومنت‌ها بر روی نسخه PC بازی Assassin’s Creed Valhalla آگاه هستیم، و این موضوع غیر عمدی بود. ما به‌طور فعال در حال بازگرداندن اچیومنت‌ها هستیم و در هنگام داشتن اطلاعات بیشتر، آن‌ها را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت. برای اینکه شفاف‌سازی کنیم، سوء تفاهم شکل گرفته از طرف ما این بود که پشتیبانی از اچیومنت‌ها قطع شده‌اند، اما این اتفاق نیافتاده است!  اطلاعات اولیه درست بودند و ما در واقع در حال کار بر روی آن هستیم. اچیومنت‌ها در راه هستند!”

بنابراین اچیومنت‌ها در نهایت به نسخه PC بازی اضافه خواهند شد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه شدن آن مشخص نیست. بازی Assassin’s Creed Valhalla علاوه بر رایانه‌های شخصی، برای کنسول‌های نسل هشتم و نسل نهم نیز دسترس است. شما می‌توانید بررسی این عنوان را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا