اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

استودیوی آسوبو در حال ساخت پروژه‌ی جدیدی با مایکروسافت است

به گزارش روزنامه فرانسوی لا تریبون با رئیس استودیوی آسوبو سباستین ولوک ، این استودیو به غیر از پشتیبانی ده ساله‌ی بازی Flight Simulator در حال کار بر روی دو پروژه جدید است. اولین پروژه برای شرکت انتشاراتی فوکس هوم اینتراکتیو و دومین پروژه با همکاری شرکت مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی مایکروسافت Flight Simulator در ماه آگوست برای رایانه‎‌های شخصی منتشر شد و نظر بسیاری از منتقدین و مخاطبان را خود جلب کرد. در اولین ماه انتشار این بازی توانست بیش از یک میلیون بازیکن را به سمت خود جذب کند. آسوبو این عنوان درخشان را با استفاده ار نقشه‌های مایکروسافت بینگ ، تکنولوژی آژور و موتور گرافیکی اف‌تک از فرنچایز Forza ساخته است.

Microsoft-Flight-Simulato

استودیوی آسوبو همچنین سازنده‌ی بازی مطرح و اکشن – ماجراجویانه‌ی A Plague Tale: Innocence است که در سال 2019 منتشر شد. بعلاوه این استودیو با مایکروسافت در ساخت چندین عنوان برای کینکت و هولولنز همکاری داشته است.

ولوک در مصاحبه با روزنامه‌ی لا تربیون گفت:

ما تاکنون بیش از یک میلیون نسخه از بازی Flight Simulator و با بازخورد بسیار خوبی که دریافت کرده‌ایم باید فروش بیشتری را از این عنوان انتظار داشته باشیم. بنابراین باید بگویم آسوبو وضعیت بسیار خوبی دارد.

ما نزدیک به 7.5 سال در حال کار بر روی این شبیه‌ساز بودیم. توسعه و نظارت بر این بازی در حال حاظر توسط 120 نفر از کارمندان استودیو آسوبو انجام می‌شود که مجموع کارکنان آن 210 نفر است.

ما در سال 2019 به گردش مالی 17 میلیون دلار دست یافتیم با توجه به این نکته که سود آخرین بازی ما A Plague Tale:  Innocence, که در می 2019 منتشر شد هنوز در این ارقام گنجانده نشده است.

آپدیت جدید بازی  Microsoft Flight Simulator با تمرکز بر کشور آمریکا به همراه فاز بتای واقعیت مجازی قرار است تا قبل از پایان سال منتشر شود. اولین آپدیت جهانی رایگان برای این بازی هفته‌ی قبل با تمرکز بر کشور ژاپن منتشر شد. این بروزرسانی شامل یک نقشه‌ی ارتفاع دیجیتال ارتقاء یافته، فوتوگرامتری 3 بعدی با رزولوشن بالا از 6 شهر ژاپن و 6 فرودگاه محلی دست‌ساخت در آن است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا