خالق The Last of Us: در بیشتر پروژهها نگران شکست بودم
آقای نیل دراکمن، خالق The Last of Us و Uncharted، میگوید تنها در ساخت Uncharted 2: Among Thieves احساس اطمینان داشته و در بقیه پروژهها، بارها نگران شکست بوده است. او دلیل این اضطراب را پیچیدگی پروژهها، تیم بزرگ و بودجههای هنگفت میداند و معتقد است که هیچ فرمول قطعی برای موفقیت وجود ندارد.
او در سخنرانی DICE Summit توضیح داد که در Naughty Dog، ایدههای اولیه معمولاً کلیشهای هستند و برای رسیدن به یک ایدهی خلاقانه، باید چندین بار بازبینی و اصلاح شوند. این روند دشوار است، اما تنها راه غلبه بر شک و تردید، پذیرش تغییرات و تکرار مداوم است.
دراکمن همچنین تأکید میکند که داشتن برنامهی زمانی اهمیت زیادی دارد، زیرا استودیو به دلیل کمالگرایی، ممکن است بدون محدودیت زمانی، بیپایان روی پروژهها کار کند.
او در حال حاضر مشغول کارگردانی Intergalactic: The Heretic Prophet، آیپی جدید Naughty Dog است و ممکن است همزمان روی The Last of Us 3 نیز کار کند. علاوه بر بازیها، او در تولید فصل دوم The Last of Us برای HBO که در آوریل پخش میشود، نیز نقش داشته است.