اخبار بازی

تمام نیروی کار Annapurna Interactive استعفا دادند

کل نیروی کار شرکت Annapurna Interactive، بخش انتشارات بازی‌های ویدیویی استودیو Annapurna، استعفا دادند. همانطور که برای اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، Nathan Gary، رئیس Annapurna Interactive و تیمش در پی اختلاف با مالک گروه، Megan Ellison، استعفا دادند. پس از بحث و گفتگو برای تبدیل بازوی انتشار بازی‌های ویدیویی به یک نهاد مستقل، که Ellison از آن خارج شد، 22 نفر از کارکنان از شرکت استعفا دادند.

Gary در بیانیه‌ای مشترک گفت: همه 25 عضو تیم آناپورنا اینتراکتیو به طور جمعی استعفا دادند. این یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی بود که تا به حال می‌گرفتیم و این اقدام را ساده انجام ندادیم.

Annapurna Interactive برای بازی‌های تحسین‌شده از تیم‌های کوچکی مانند Outer Wilds ،Stray و Cocoon شناخته می‌شود. همانطور که توسط GI.biz گزارش شده است، Annapurna به دنبال ادغام بیشتر بخش بازی‌ها با بخش‌های تلویزیونی و فیلم خود بوده است و Hector Sanchez یکی از بنیانگذاران شرکت Epic Games را به عنوان رئیس رسانه‌های تعاملی و جدید استخدام کرده است.

Ellison در بیانیه‌ای به بلومبرگ نیوز گفت: اولویت اصلی ما ادامه حمایت از توسعه دهندگان و شرکای ناشر خود در این انتقال است. ما متعهدیم که نه تنها بازی‌های موجود خود، بلکه به گسترش حضور خود در فضای تعاملی نیز بپردازیم، زیرا همچنان به دنبال فرصت‌هایی برای اتخاذ رویکردی یکپارچه‌تر برای داستان‌گویی خطی و تعاملی در فیلم و تلویزیون، بازی و تئاتر هستیم.

Annapurna Interactive به بلومبرگ گفت که تمام پروژه‌های موجود Annapurna تحت این برند ادامه خواهند داشت. Remedy اخیراً اعلام کرده است که Annapurna Pictures با کمک مالی این شرکت حق امتیاز Control 2 را برای تلویزیون عرضه خواهد کرد.

مدیر ارتباطات، Thomas Puha، در توضیح این معامله گفت: بیش از همه این بدان معناست که Remedy می تواند Control 2 را دقیقاً همان بازیی که ما می‌خواهیم بسازد، در حالی که ما اکنون یک شریک باورنکردنی برای گسترش IP های خود به رسانه‌های دیگر داریم. Puha همچنین اعلام کرد که با وجود بازوی انتشارات Annapurna، رمدی همچنان ناشر Control 2 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا