اخبار بازی

دارندگان دستگاه‌های اندرویدی از ماه آینده می‌توانند بازی‌های ایکس باکس را مستقیماً از برنامه ایکس باکس خریداری و بازی کنند

بازیکنان ایکس باکس با دستگاه‌های اندرویدی به زودی می‌توانند بازی‌ها را مستقیماً از برنامه رسمی ایکس باکس خریداری کرده و بازی کنند. Sarah Bond، رئیس ایکس باکس در کمپانی مایکروسافت، پیامی را در X منتشر کرد که به حکم دادگاه ایالات متحده در این هفته اشاره کرد که گوگل باید بازار اندروید خود را به روی رقبا باز کند. Bond اظهار داشت که این حکم به بازیکنان ایکس باکس امکان می‌دهد تا بازی‌ها را از برنامه اندرویدی آن خریداری کرده و بازی کنند.

باند نوشت: حکم دادگاه مبنی بر باز کردن فروشگاه موبایل گوگل در ایالات متحده، امکان انتخاب و انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کند. ماموریت ما این است که به بازیکنان بیشتری اجازه دهیم در دستگاه‌های بیشتری بازی کنند، بنابراین خوشحالیم که از ماه نوامبر بازیکنان می‌توانند بازی‌های Xbox را مستقیماً از برنامه Xbox در اندروید خریداری و بازی کنند.

هنوز مشخص نیست که کدام بازی‌ها از طریق برنامه Xbox در دسترس خواهند بود یا اینکه آیا این ویژگی فراتر از ایالات متحده به بازیکنان مناطق دیگر گسترش خواهد یافت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا