اخبار بازی

Alex Hutchinson: منتقدان از ضعف های بازی های ژاپنی چشم پوشی می کنند

آقای Alex Hutchinson کارگردان هنری بازی ASSASSIN'S CREED III در صحبت هایش از بازی های ژاپنی و کسانی که آنها را نقد می کنند، انتقاد کرده است. اظهارات وی در پاسخ به این سوال که مطرح شده است که چطور Nintendo قادر است یک سری بازی را در طول چند سال بدون کمترین میزان انتقاد عرضه کند. وی در پاسخ به این سوال گفته است: "فقط نگاه کنید که چند تا از بازی های ژاپنی عرضه شده اند در حالیکه داستان آنها نامفهوم بوده است. به هیچ وجه نمی شود از پای این داستان بی تفاوت گذشت اما خبرنگاران و منتقدان همیشه آن را فوق العاده قلمداد می کنند و سپس Gears of War عرضه می شود و  احتمالا به بدترین داستان نویسی ممکن تبدیل می شود. با این حال من Gears of War را همیشه بالاتر از عنوانی مثل Bayonetta می دانم." Alex Hutchinson در ادامه عنوان کرده است: "من تصور می کنم گونه ای از نژادپرستی در این صنعت در حال رواج است، و بخصوص این مساله در مورد خبرنگاران وجود دارد. جایی که اشتباهات سازندگان ژاپنی بازی ها نا دیده انگاشته می شود. من فکر می کنم نسبت به عملکرد آنها مهربانانه رفتار می شود." وی معتقد است که بازی ها باید براساس یک مقیاس ساده و مشخص مورد داوری قرار بگیرند و آن هم در پاسخ به خوب یا بد بودن داستان بازی ها خلاصه می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا