اکتیویژن روی بازیهای ریمستر بیشتری به مانند Crash Bandicoot کار میکند
در جلسه پرسش و پاسخ صورت گرفته در نشست مالی اخیر شرکت اکتیویژن، این شرکت تایید کرد روی بازیهای ریمستر بیشتری از عناوین کلاسیک کار میکند. پس از آن که مشخص شد اکتیویژن توانسته نتایج عالی از نسخههای ریسمتر دو بازی Crash Bandicoot و Spyro the Dragon به دست بیاورد تایید کرد ریسمترهای بیشتری در راه خواهند بود. رئیس این کمپانی رابر کوستیج (Rober Kostich) نیز در همین رابطه اظهار کرده بود که منتظر معرفیهای آینده باشید.
موفقیتهایی که اکتیویژن به آنها اشاره میکند به دو بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Spyro Reignited Trilogy مربوط میشود. هر دو سهگانه توسط دو استودیو Vicarious Visions و Toys for Bob بازسازی شدند. توسعهدهندگانی سابقه کار روی فرنچایز Skylanders را دارند. پس از دو بازسازی Crash Team Racing رسید که مدتی پیش تحت عنوان Nitro-Fueled به بازار عرضه شد.
به دنبال موفقیتها کسب شده توسط این بازسازیها، اکتیویژن به نوعی خود را وقف بازتگری این فرنچایزهای قدیمی کرده است. در حالی که تاکنون هیچ نسخه دنبالهای برای این بازیها معرفی نشده، هم استودیو Vicarious Visions و هم استودیو Toys for Bob مشغول کار روی پروژهای نیستند. البته ممکن است هر دو سازنده روی بازیهای ریمستر جدیدی مشغول کار باشند.
اکتیویژن گنیجینهای از بازیهای قدیمی و کلاسیک را به مانند فرنچایزهای Pitfall، Zork و River Raid که متعلق به دهه 80 هستند و مجموعههایی نظیر Vigilante 8 و Dark Reign که مربوط به دهه 90 میشوند در اختیار دارد. حال آن که بازیهای لایسنس شده دیگری مثل Tony Hawk’s Pro Skater، X-Men: Mutant Academy، X-Men Legends و حتی Guitar Hero نیز وجود دارند که معرفی بازسازی آنها بدون شک موجب خوشحالی طرفداران خواهد شد.
تاکنون توسعهدهندگان زیرمجموعه اکتیویژن سالی بک بازی بازسازی عرضه کردهاند بدین ترتیب میتواند نتیجه گرفت این کمپانی در حال آمادهسازی یک پروژه جدید برای سال 2020 است. باید دید اکتیویژن به سراغ کدام یک از فرنچایزهای قدیمی خود میرود.
یه بازی ترسناکی بود به اسم blue stinger که سال 1999 برا دریم کست عرضه شد و ناشر خارج از ژاپنش اکتی بود و ناشر ژاپنش سگا شاید اونم بسازه
[QUOTE=”IMANOKA, post: 4614976, member: 112342″]
این حرفت مثل اینه که بگی چون تو انچارتد 4 طناب مینداخت پس آنچارتد نبود تومب ریدر بود یا چه میدونم چون رزیدنت ایول 7 اول شخص بود رزیدنت ایول نبود
😐
[/QUOTE]
چه ربطی داره رادیکال امد کلا سری رو از ریشه هاش دور کرد نیومد یه طناب اضافه کنه که:| از طراحیش بگزریم بازی beat em up چه ربطی به پلتفرمر داره
[QUOTE=”IMANOKA, post: 4614909, member: 112342″]
بیخیال!
من Crash of the Titans هم خیلی دوست داشتم با اون تایتان های گوگولی اش:D
[/QUOTE]
اونم بازی خوبی بود خیلیم خوب فروخت ولی کرش نبود یادمه تو 2ش میشد یه تایتان بزاری تو جیبت و همزمان سوار اون یکی باشی:D
[QUOTE=”rezvideo, post: 4614907, member: 142″]
والله چه عرض کنم:-??
من به نظر شما احترام می گذارم ولی به نظرم [B]Crash Twinsanity میلیون ها سال نوری با سه گانه ناتی داگ فاصله داره.
میانگین امتیازات کسب شده این بازی خودش گویای همه چیز هست:[/B]
Xbox) 66/100)
PS2) 64/100)
[/QUOTE]
درسته به سه گانه نمیرسه ولی متا اون موقع ملاک خوبی و بدی نبود خیلی از طرفدارها با این بازی حال کردن و معتقدن که این بازی بسیار اندرریتد بود
من بیشتر از همه دوست دارم ساخته شدن این ببینم پروتوتایپ wrath of cortex که مارک سرنی داشت میساختش و کاملا یه چیز متفاوت بود
[MEDIA=youtube]CLZgz0dkx64[/MEDIA]
[QUOTE=”Akiba, post: 4614887, member: 31999″]
طراحی فعلی خیلی بهتر از تمام کراش های PS2 به بعد هست:D و بیشترین شباهت رو به کلاسیک داره:D
اینم که گذاشتی طراحیش اندازه کراش های قبلی خاطرخواه نداره:p
[/QUOTE]
کجای طراحی اکتیویژن به کرش nd شباهت داره اصلا یجوریه خیلی میتونست بهتر باشه خیلی:| کاملا برعکس تاجایی که من میدونم معروف ترین طراحی کرش مال همین توینسنتی:p هرچی فن گیم و فن ارت میبینی همش همین شکلیه…………….
[QUOTE=”rezvideo, post: 4614879, member: 142″]
نسخه های بعدی که ناتی داگ توشون نقشی نداشت جزء بی کیفیت ترین بازی های پلی استیشن 2 و 3 به حساب میان
[/QUOTE]
خداییش crash twinsanity بی کیفیت بود؟! بیخیال خیلی خوش ساخت بود داستان نو و باحال طراحی کاملا نو باس های خیلی خیلی سخت اگه این برات بد بود که اکتیویژن عمرا بتونه راضیت کنه
[QUOTE=”Akiba, post: 4614828, member: 31999″]
میسازن…اندکی صبر تا کراش و اسپایروی جدید هم بسازن، با همین فرمول کلاسیک ها:D
[/QUOTE]
میخوام که نسازن قبلا یکی داشتن میساختن تو دیوار بود با ctr2:D هیچکی به خوبی nd یا[U] یونیورسال[/U] نمیتونه کرش بسازه کرش توینسنتی انقدر طراحیش خوب بود که ملت هنوزم که هنوزه کرش به اون شکل میبینن نه این عقب مونده ای که اکتیویژن طراحی کرد بزرگ ترین اشتباه یونیورسال ادامه ندادن این بازی بود
[ATTACH type=”full” width=”242px” alt=”113097″]113097[/ATTACH]
[QUOTE=”g4mer, post: 4614729, member: 133324″]
ای کاش cod 2 رو ریمیک کنن :x:x:x:x:D
[/QUOTE]
اصلا فکر cod رو هم نکنید خبری نیست منظورش شیردوشی بازی هایی مثل کرش بود خودشونم که توانایی ساخت کرش ندارن:D
pitfall و river raid بازی های خوبین ایکاش اونا رو بسازن البته بعید میدونم