اخبار بازی

سازندگان Crash Bandicoot 4 از بازی Call of Duty: Warzone پشتیبانی می‌کنند

اکتیویژن استودیوی باسابقه Toys for Bob، سازندگان کرش بندیکوت 4 را بر روی عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone قرار داده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Crash Bandicoot 4: I'ts About Time

این خبر توسط توئیتی از سوی صفحه Toys for Bob تأیید شد. سازندگان بازی Crash Bandicoot 4 و بازسازی Spyro Reignited Trilogy اعلام کردند “مفتخرند” تا به پشتیبانی از توسعه فصل سوم وارزون بپردازند و بابت آنچه که پیش‌روست مشتاق هستند.

اینطور که به‌نظر می‌رسد، تعدادی از اعضای استودیوی Toys for Bob در نتیجه این تغییرات از تیم جدا شده‌اند. Nicholas Kole، طراح کاراکتر سابق این استودیوی واقع در کالیفرنیا با انتشار توئیتی در واکنش به این خبر گفت: “این پایان یک دوره است، اما من برای همکاران سابقم در Toys for Bob در ادامه راه آروزی موفقیت می‌کنم!”

او در توئیت جداگانه‌ای نوشت: “تمام افرادی که من با آن‌ها در ارتباط بودم و همراهشان کار کردم جدا شده‌اند، خوشحالم که استودیو به‌طور کامل تعطیل نشده است.”

این خبر در حالی منتشر شده که مدتی پیش مشخص شد استودیوی Vicarious Visions، سازندگان بازی‌هایی مثل بازسازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 نیز با بلیزارد ادغام شده‌ است. این استودیو هم‌اکنون بر روی ریمیک دیابلو 2 کار می‌کند.

شرکت Activision چند روز پیش اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Call of Duty: Warzone از مرز 100 میلیون نفر عبور کرده و همچنین فروش مجموعه Call of Duty به بیش از 400 میلیون نسخه رسیده است. اینطور که به‌‌نظر می‌رسد، در حال حاضر بخش بزرگی از استودیوهای اکتیویژن بر روی این سری کار می‌کنند.

این استودیوها شامل Infinity Ward (سازندگان سری مدرن وارفر)، Treyarch و Raven Software (سازندگان سری بلک آپس)، Sledgehammer (سازندگان CoD: WWII)، Beenox و High Moon (استودیوهای پشتیبانی سری)، و حالا Toys for Bob می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا