اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

مشکل ارتقای پلی استیشن 5 بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion در حال بررسی است

یوبیسافت اعلام کرده از مشکل برخی کاربران در مورد عدم توانایی دسترسی آن‌ها به ارتقای نسخه PS5 بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion آگاه است و آن را بررسی می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Assassin's Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion

در چند هفته اخیر گزارشات مختلفی مبنی بر این مشکل از سوی کاربران به‌گوش می‌رسید. به‌طور معمول، کاربرانی که نسخه پلی استیشن 4 بازی Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs: Legion را تهیه کنند، باید گزینه ارتقا به ورژن نسل بعد را بدون هزینه اضافه بر روی پلی استیشن 5 ببیند. اما به دلایل نامعلومی، این گزینه برای افراد زیادی نمایش داده نمی‌شود. این کاربران فعلا مجبورند که به تجربه نسخه نسل قبلی بازی بدون بهبودهای فنی و بصری بر روی پلی استیشن 5 بپردازند.

نکته دیگری که موجب ناراحتی کاربران PS5 شده، این است که برای دسترسی به ارتقای نسل بعدی، نسخه PS4 برخی بازی‌ها نیز همراه با نسخه نسل بعدی دانلود می‌شوند. ادامه دار بودن این مشکل می‌تواند حجم زیادی از فضای کنسول را اشغال کند.

به‌گزارش یوروگیمرز، شرکت Ubisoft از مشکل به‌وجود آمده آگاه بوده و درحال بررسی آن است. در حالی که یوبیسافت به‌دنبال رفع مشکل پیش آمده می‌گردد، این شرکت راه حلی را برای افرادی که نمی‌توانند به ورژن نسل بعدی بازی دسترسی پیدا کنند پیشنهادی ارائه داده است. گفته شده که کاربران ابتدا باید دیسک نسخه PS4 بازی خود را در دستگاه قرار دهند و با رفتن بر روی صفحه بازی، گزینه ارتقا را از بخش “View Product” انتخاب و ورژن نسل بعدی بازی را دانلود کنند.

البته این راه حل برای همه افراد جوابگو نبوده، چرا که برخی کاربران گزارش داده‌اند که نمی‌توانند گزینه “View Product” را بر روی کنسول خود مشاهده کنند. راه حل عجیب دیگری که پیشنهاد شده، این است که این افراد می‌توانند یک اکانت PSN دیگر با ریجن ترکیه بسازند و نسخه نسل بعدی بازی را دانلود نمایند. این احتمال وجود دارد که بخاطر انجام اشتباه کوچکی از طرف یوبیسافت، ارتقای نسل بعدی بر روی برخی از ریجن‌های غیرقابل دسترس باشد.

در هر صورت، انتظار می‌رود به‌زودی این مشکل حل شود و کاربران بدون نیاز به ساخت حساب PSN ترکیه بتوانند بازی‌های خود را به ورژن نسل بعدی ارتقا دهند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Assassin’s Creed, post: 4899420, member: 1663″]
    کلا هر نسل جدید ابتداش یه AC داریم با مشکل های عجیب و غریب : )
    [/QUOTE]
    ای ول گل گفتی خیلی آدم باید جرات داشته باشه که اواتارش بازی یوبی باشه ولی راستش رو بگه:D دمت گرم.
    این نشون میده که یوبی کلا شا…….ش داره واسه سریع ریلیس کردن بازیاش واسه نسل بعدش.یعنی حتی وقت پولیش کردن هم نمیدن که بازی حداقل با کمترین مشکل ریلیس بشه…!! بعدش که اوضاع خراب میشه معذرت میخوان یه dlc رایگان هم میدن…:D کلا این تیم برنامه ریزی شون جانورهای عجیبی هستن ?

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا