اخبار بازیکامپیوتر

بازی‌های ABZU و Rising Storm 2: Vietnam تا هفته‌ی آینده بر روی اپیک استور رایگان خواهند بود

از 8 تا 15 اکتبر می توانید بازی‌های ABZU و Rising Storm 2: Vietnam را از سایت اپیک گیمز استور دانلود کنید و برای همیشه آن‌ها را در کتابخانه‌ی خود نگه دارید.

بازی Abzu، یک بازی ماجراجویی / اکتشافی در زیر آب از استودیوی جاینت اسکوئد و شرکت  505 گیمز است. این بازی چهار سال پیش منتشر شده و قبلاً نیز به عنوان یک بازی رایگان در فروشگاه اپیک گیمز نمایش داده شده است.

در Abzu، شما یک غواص در اعماق دریا هستید که محیط‌های زیر آب را با جزئیات زیبا کشف می‌کند. پازل‌های آسانی در طول بازی وجود دارد، اما در کل این بازی یک سفر بی‌دغدغه از میان صحنه‌های چشمگیر است. شاید بتوان گفت Abzu به همان اندازه که یک بازی است یک نمایشگاه هنری سه بعدی از زندگی دریایی است. اگر از بازی Journey لذت بردید، مطمئنا از Abzu هم لذت خواهید برد.

بازی Rising Storm 2: Vietnam یک  شوتر اول شخص است که مطمئنا شما را به یاد بازی‌های مثل Battlefield خواهد انداخت. این بازی البته در دوره جنگ ویتنام/آمریکا در دهه 60 و دهه 70 اتفاق می افتد. تریپ‌وایر اینتراکتیو این بازی را در سال 2017 با استقبال بسیار مثبتی روانه بازار کرد و سالها آن‌ها را با محتوای و بروزرسانی‌های فنی را پشتیبانی کرد. اکنون زمان مناسبی برای امتحان و لذت بردن از تمام این محتواهای الحاقی است، به خصوص اگر از شوترهای تیمی بی نظم لذت می‌برید.

درست مثل Battlefield، این بازی هم از 64 بازیکن با بیش از 20 نقشه برای جنگ پشتیبانی می‌کند. گیم‌پلی بازی نیز کمی بیشتر به جنبه واقع گرایانه‌ی نبرد متمایل است تا Battlefield، بدون اینکه خیلی درگیر جزئیات شود. همچنین 50 سلاح در این بازی وجود دارد که شما می‌توانید علاوه بر جنگ‌افزارهای آن دوره‌ی زمانی، آنها را امتحان می کنید.

علاوه بر پیشنهاد‌های خوب این هفته، عناوین هفته‌ی آینده نیز هیجان انگیز به نظر می‌رسند. بازی Amnesia: A Machine for Pigs ها شما را به اعماق وحشت می کشاند، بنابراین به آرامی قدم بردارید. اگر طرفدار ژانر ترسناک نیستید ، می توانید بازی Kingdom: New Lands را امتحان کنید، که یک عنوان ماجراجویی دو بعدی قرون وسطایی با عناصر فانتزی است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا