مدیر بازاریابی مایکروسافت، آقای «Aaron Greenberg» سعی کرده تا دلیل تاخیر عنوان انحصاری «ایکس باکس وان»، «Scalebound» را روشن سازی کند. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.
اخیرا یکی از عناوین مورد انتظار کنسول نسل هشتمی مایکروسافت تا سال 2017 تاخیر خورد. حال، گرینبرگ سعی کرده در مصاحبهای که با سایت «IGN» داشته است، دلیل این تاخیر را توضیح دهد.
گرینبرگ گفت که عرضه اسکیلباند در تعطیلات سال جاری میلادی ممکن بود از درخشش این عنوان جلوگیری کند و بین بازیهای منتشر شده توسط مایکروسافت نادیده گرفته شود.
نوامبر سال پیش، «یوسف مهدی» اذعان داشت که مایکروسافت بهترین لاینآپ خود را برای سال 2016 خواهد داشت. اگر فرض کنیم عنوان دیگری از لیست بازیهای انحصاری و انحصاری زمانی ایکس باکس وان، دچار تاخیر در زمان عرضه نشوند، لاینآپ این کنسول برای امسال شامل عناوینی چون Quantum Break» ،«Crackdown 3» ،«Inside» ،«Below» ،«Sea of Thieves» : ،«Killer Instinct Season 3» و البته «Gears of War 4» خواهد بود.
این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که ممکن است از طرف مایکروسافت بازیهای معرفی نشدهای هم برای عرضه در 2016 در نظر گرفته شده باشند.
همچنین گرینبرگ لقب «فوق آرمانی» را برای توصیف اسکیلباند به کار برد و تصریح کرد که تاخیر بازی تا اوایل سال 2017 به تیم سازنده فرصت بیشتری را میدهد و این امر به «موفقیت بازی» کمک خواهد کرد.
گرینبرگ گفت:
«وقتی ما به لاینآپ امسال ایکس باکس وان نگاه میکنیم و آرمانگرایی پلاتینیوم گیمز با اسکیلباند را میبینیم، ترجیح میدهیم تا زمان و منابع لازم را در اختیارشان بگذاریم.
بنا بر استراتژی، ما به آنها زمانی برای تنفس میدهیم و مطمئن میشویم که فضا برای عرضه اسکیلباند مناسب باشد. بدون شک، در درجه نخست کیفیت بازی برای ما مهم است.»