Aaron Greenberg: ما سعی در از بین بردن مرز‌های بین پلتفرم‌های مختلف را داریم

در حالی که اعلام خبر انتشار عنوان «Quantum Break» برای کامپیوتر‌های خانگی توسط «مایکروسافت» طی روز‌های اخیر باعث خشم و غضب طرفداران کنسول نسل هشتم Xbox One قرار گرفته‌است و کشمکش‌های فراوانی نیز را به همراه داشته‌است، به‌نظر می‌رسد «مایکروسافت» به تصمیمی که در این زمینه مبنی بر انتشار یکی از عناوین با کیفیت و مورد انتظار خود در سال پیش رو برای پلتفرمی دیگر گرفته‌است کاملا افتخار می‌کند. حال بعد از دفاعیات مدیر بخش Xbox نوبت به مدیر بازاریابی آن یعنی «Aaron Greenberg» رسیده‌است تا اظهارات خود پیرامون این تصمیم اخیر «مایکروسافت» را با طرفداران به اشتراک بگذارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

«Aaron Greenberg» اخیرا طی پادکست «Major Nelson» اعلام داشته‌است که در اوایل کار «مایکروسافت» امیدوار بود که بتواند عنوانی نظیر «Quantum Break» را بر روی هر دو پلتفرم عرضه کند اما در آن زمان اعضای تیم مطمئن نبودن که بتوانند این تصمیم مهم را عملی سازند.

 

«ما در وهله اول مطمئن نبودیم که چگونه و چه زمان میتوانیم مراحل ساخت نسخه ویندوز بازی را به اتمام برسانیم. اما وقتی اعلام کردیم که این عنوان در یک بازه‌زمانی یکسان بر روی هر دو پلتفرم در دسترس قرار خواهد گرفت، عده‌ای عجولانه اشاره داشتند که چرا این تصمیم را خیلی قبل‌تر بیان نکرده‌اید؟ چرا الان که دیگر نزدیک به زمان عرضه بازی است آن را اعلام کرده‌اید ؟… باید خدمت این عزیزان عرض کنم که ما در ابتدا به این مهم که می‌توانیم این تصمیم را عملی سازیم، واقف نبوده‌ایم»

 

او در جای دیگر پیرامون دلایل اشتیاق بخش مدیریت و چه‌بسا تیم Xbox به‌منظور عرضه این عنوان برای Xbox One و PC اعلام داشته‌است که:

 

«ما معتقدیم که هرچقدر عناوینی نظیر «Quantum Break» برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه شوند، تجربه بازی نیز تا حدودی لذت بخش‌تر می‌شود. ما سعی داریم گیمر‌ها را در کنار یکدیگر گرد هم آوریم، به عبارتی دیگر ما قصد این را داریم که مرز‌ها و دیوار‌های بین آن‌ها را تخریب کنیم.»

 

وی همچنین اضافه کرد:

 

«ما همیشه سعی در امتحان کردن ایده‌ها و چیز‌های جدید را داریم، حتی اگر بعضی از طرفدارانمان صد در صد با آن ایده‌ها و تصمیمات موافق نباشند. مردم باید بدانند که هنوز هم رشد و به کمال رسیدن کنسول Xbox One در اولویت تمام اعضای تیم و صد البته مدیریت تیم قرار دارد. نگذارید تصمیماتی از این قبیل باعث تغییر دیدگاه شما پیرامون اهمیت بازار کنسولی شود چرا که این بازار برای ما اهمیت زیادی دارد. ما همیشه از باز‌خورد‌های شما حال چه بد یا خوب استقبال می‌کنیم.»

 

همچنین لازم به ذکر است که «Greenberg»  طی همین پادکست اعلام داشته‌است که «Quantum Break» از شبکه محبوب «استیم» پشتیبانی نخواهد کرد و شما تنها می‌توانید از طریق فروشگاه اختصاصی ویندوز به بازی دسترسی داشته‌باشید. جالب است بدانید که یکی دیگر از عناوین انحصاری شرکت «مایکروسافت» یعنی «Fable Legends» نیز همین روال را در پیش گرفته‌است و به‌منظور تجربه آن بر روی پلتفرم PC، تنها برای فروشگاه اختصاصی ویندوز عرضه می‌شود.

 

«Quantum Break» آخرین ساخته استودیوی صاحب‌نام «رمدی» در تاریخ پنج آوریل ( هفدهم فروردین‌ماه) برای پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد. اما افرادی که این عنوان را برای  Xbox One به‌صورت دیجیتالی پیش خرید کنند، نسخه PC را نیز به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع

خروج از نسخه موبایل