اخبار بازینینتندو سوییچ

معرفی مبارز جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate در مراسم The Game Awards

طبق اعلام سازندگان، مبارز جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate در جریان مراسم گیم اواردز امسال معرفی خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate

در حالی که حدود دو سال از عرضه Super Smash Bros. Ultimate گذشته، اضافه شدن شخصیت‌های بزرگ به این عنوان همچنان ادامه دارد. با گذشت چند ماه از اضافه شدن آخرین شخصیت، حال اعلام شده که مبارز جدیدی در طی مراسم The Game Awards امشب معرفی خواهد شد.

صفحه توییتر Nintendo of America این خبر را چند ساعت قبل از شروع مراسم اعلام کرد. اولین مبارزی که قرار بود به بازی اضافه شود در طی مراسم The Game Awards 2018 معرفی شده بود. پیوستن شخصیت جوکر از بازی Persona 5 به Super Smash Bros. Ultimate در گیم اواردز دو سال پیش یکی از غافلگیری‌های بزرگ و جذاب آن رویداد به‌شمار می‌رفت.

شما انتظار معرفی شدن کدام شخصیت را دارید؟ آیا فکر می‌کنید شخصیت جدید از میان فرنچایزهای شرکت Nintendo به Super Smash Bros. Ultimate افزوده می‌شود، یا باید منتظر معرفی یک شخصیت از یک کمپانی ترد پارتی باشیم؟

خوشبختانه برای رسیدن به پاسخ نیاز نیست که زمان زیادی را منتظر بمانیم، چرا که رویداد The Game Awards 2020 از ساعاتی دیگر و در 3 بامداد جمعه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا