اخبار بازی

شایعه: The Game Awards، ایستگاه احتمالی بعدی بازی Elden Ring

طبق شایعه جدیدی که از منبعی معتبر به‌گوش می‌رسد، احتمال نمایش بازی Elden Ring در مراسم The Game Awards امسال وجود دارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Elden Ring

صبر و انتظار برای Elden Ring همچنان ادامه دارد. این عنوان نقش‌آفرینی فانتری که با همکاری نویسنده گیم آف ترونز یعنی آقای George R.R. Martin در حال توسعه است، در کنفرانس مایکروسافت E3 2019 با یک تریلر سینماتیک معرفی شد و پس از آن در سکوت سنگین خبری رفت. حدس و گمان‌هایی در خصوص نمایش این بازی در Gamescom 2020 وجود داشت، اما به‌نظر می‌رسد طرفداران باید بیشتر از این‌ها منتظر بمانند.

هنگامی که کاربری در توئیتر از جف گراب (گزارشگر وب‌سایت VentureBeat) پرسید بین دو عنوان Bakugan و Elden Ring احتمال نمایش کدام یک در گیمزکام امسال بیشتر است، او پاسخ داد: “Bakugan”. همچنین او قبل از برگزاری رویداد Xbox Game Showcase نیز در پاسخ به سوال مشابهی همین پاسخ را داده بود. اما اخیرا جف گراب در ویدئوی GamesBeat Decides 157 کمی بیشتر در این مورد صحبت کرد و گفت: “فکر نمی‌کنم که تا پایان سال اخباری را از Elden Ring بشنویم، بجز در نظر گرفتن حضور احتمالی این بازی The Game Awards.”

جف گراب در چند وقت اخیر سابقه خوبی را در افشای اطلاعات مختلف مربوط نمایش بازی‌ها داشته‌است. اگر ادعای او صحیح باشد، به‌نظر می‌رسد Elden Ring در Gamescom و Tokyo Game Show پیش رو نیز حضور نخواهد داشت. پیش‌تر اعلام شده بود که مراسم The Game Awards 2020 کنسل نشده و برگزارکنندگان این رویداد برای امسال نیز برنامه‌هایی در سر دارند. باید دید که نمایش جدید Elden Ring بخشی از این برنامه خواهد بود یا خیر.

در حال حاضر، پلتفرم‌های مقصد معرفی شده Elden Ring پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی هستند. هیچ اطلاعات رسمی از تاریخ عرضه بازی در دسترس نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا