اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

اولین گیمپلی بازی Horizon Forbidden West منتشر شد

شرکت Sony همانطور که وعده داده بود، 14 دقیقه از گیمپلی بازی Horizon Forbidden West بر روی PS5 را در آخرین قسمت State of Play نمایش داد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Horizon Forbidden West

گیمپلی منتشر شده بخشی از بازی را نشان می‌دهد که ایلوی دوست وفادار خود، ارند را به سان فرانسیسکو فرستاده تا تکنولوژی خاصی را برای پیدا کند، اما او با قبلیه‌ای به‌نام Tenakth درگیر شده و حال ایلوی باید ارند را نجات دهد. نمایش 14 دقیقه‌ای بازی مبارزات با دشمنان انسانی و غیرانسانی جدید Horizon Forbidden West را شامل می‌شود. همچنین کمی جلوتر، سازندگان از تجهیزات جدید ایلوی که برای جابجایی سریع‌تر در محیط استفاده می‌شود نیز رونمایی کردند.

همانطور که در تریلر معرفی اشاره شده بود، محیط‌های زیر آب اکنون بر خلاف نسخه اول قابل کاوش هستند. داستان Horizon Forbidden West شش ماه پس از وقایع نسخه اول اتفاق می‌افتد و ماجراجویی‌های ایلوی اینبار، در میان خرابه‌های مناطق غرب آمریکا که در زیر آب فرو رفته‌اند، جریان دارد. سازندگان در خصوص گیمپلی بازی تأکید دارند که تاکتیک‌ها و انتخاب‌های بازیکنان نقش مهمی را در نسخه دوم ایفا می‌کند.

استودیوی Guerrilla Games در پایان نمایش رویداد State of Play اعلام کرد که در هنگام نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی، اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک خواهد گذاشت. بازی Horizon Forbidden West هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و در زمان نامشخصی از سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا