کارگردان Nier: Automata اسکرین شاتهای ساخت بازی و اطلاعات مربوط به آنها را منتشر کرد
بازی «Nier: Automata» قطعا یکی از بازیهای جذاب و مورد انتظار PS4 است که امسال عرضه میشود. آقای Takahisa Taura [کارگردان بازی]، در مورد طرز ساخت برخی از ویژگیهای بازی، توضبحاتی را ارائه داد. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.
به غیر توضیحات ایشان، یک سری اسکرین شات از لحظات ساخت بازی همراه با ابزارهای توسعه آن نیز منتشر شده است که یک سری ویژگیهای جالب را در مورد این بازی به ما نشان میدهند. سازنده بازی، به منظور اجرای بهتر دستورات کنترلر در انجام حرکات و سرعت انیمیشنهای بازی و کنسل کردن آنها، از ابزاری اختصاصی استفاده کرده است. انیمشینهای مبارزه کردن 2B [نام شخصیت بازی] با کاتانا، به گونهای طراحی شدهاند تا ظرافت و جزئیات به کار رفته شده در طول حرکات، کاملا احساس شوند.
چرخش مفاصل یکی از باس فایتهای بازی که در نمایش E3 حضور داشت، اغلب با کمک طراح مکانیکی تنظیم میگردد. این باس فایت، 364 مفصل حرکتی دارد که 249 مفصل مربوط به بدن او شده و 115 مفصل دیگر نیز مزبوط به دامن و رداء او است. انیمیشن مربوط به دامن این باس فایت، برای بیان یک حسی پویا، تا حدودی اغراق آمیز است. سه نفر طراح، مشغول ساخت این باس فایت بودهاند.
ابزار اشکال زدایی طراحی صدا نیز در یکی از اسکرین شاتها به چشم میخورد. نقاط سبز رنگ، مکانهایی هستند که صدا از سطح آنها به سمت بازیکنها منعکس میشود. در یک فضای کوچک و محصور شده، طنین صدا کوتاهتر خواهد شد و در فضاهای بزرگ نیز طنین صدا بلندتر میشود. همچنین صداهای به وجود آمده از چیزهایی مانند فلز و زمین، متفاوت است. تیم سازنده بازی قصد دارد تا بازخورد صداها در محیط بازی، واقعی باشند که بسته به نوع محیط، به صورت پویا و داینامیک تغییر میکنند.
اسکرین شاتهای بازی را میتوانید در زیر مشاهده کنید: