اخبار بازی

کارگردان Beyond Good & Evil 2 می‌گوید تاخیر طولانی مدت آن بدلیل مشکلات فنی‌ست

آقای میشل آنسل [Michel Ancel]، کارگردان بازی مورد انتظار Beyond Good & Evil 2، از طریق حساب کاربریش در اینستاگرام اطلاعات جالبی از روند توسعه‌ی این بازی منتشر کرده است. وی به نمایش مدل‌های ساخته شده در سال 2008 این بازی پرداخت و اعلام کرد که تاخیر این بازی از سال 2003 میلادی [پس از عرضه‌ی قسمت نخست آن]، به دلیل وجود مشکلات فنی متعدد بوده است و به همین دلیل تیم توسعه دهنده قادر به ساخت این بازی مطابق چشم اندازی که برای آن در نظر گرفته شده، نبود.

" نمونه‌های اولیه متعددی از این بازی قابل بازی بودند، تمامی ویدئوهای آن به صورت زنده [Real Time] پخش می‌شدند، اما به مشکلات متعدد فنی برخورد کردیم." وی ادامه داد:" ما کاوش در سیاره، سفر به فضا و شهرها [که همه‌ی آن‌ها برای BG&E 1 نیز در نظر گرفته شده بود] را می‌خواستیم. به جای عدم فعالیت بر روی بازی رویاهایمان، تصمیم گرفتیم تا به بازی‌های دو بعدی بازگردیم، از [ساخت و توسعه‌ی] Rayman لذت بردیم و به توسعه‌ی Beyond Good and Evil 2 بازگشتیم."

آنسل از چندی پیش، اقدام به انتشار تصاویری هنری از این بازی در حساب کاربریش در اینستاگرام کرد که در کنار اطلاعیه‌ی یوبی‌سافت، توسعه‌ی این بازی را که برای مدت‌ها فکر می‌شد کنسل شده، را تائید کرد.

با وجود اینکه می‌دانیم این بازی در دست ساخت است اما هنوز از پلتفرم‌های مقصد آن به اطمینان نرسیده‌ایم. عده‌ای پیش بینی می‌کنند این بازی برای پلتفرم‌های اصلی این نسل [نظیر Playstation 4 و Xbox One] وارد بازار خواهد شد. عده‌ای نیز پیرو شایعات چند وقت اخیر هستند که خبر می‌دهند این بازی به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در دست توسعه است و یک ریبوت برای این سری محسوب می‌گردد نه یک دنباله. با این حال برای روشن شدن این قضیه باید منتظر اعلام رسمی یوبی‌سافت بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا