اخبار بازی

کارگردان AC 3: مود Easy فقط باعث تخریب بازی می شود

کارگردان خلاق سری عنوان های AC یعنی جناب آقای Alex Hutchinson در طی صحبت هایی اعلام کرد که هیچ اعتقادی به مود Easy در بازی ها ندارد و از نظر او، این مود فقط و فقط باعث تخریب بازی می شود. Alex Hutchinson در طی صحبت هایی با سایت EDGE گفت:

"تا به حال عنوان های زیادی به علت داشتن مود Easy نابود شده اند و از ذهن ها رفته اند. اگر فرض را بر این بگذاریم که شما مشغول تجربه ی یک عنوان Cover Shooter هستید، اگر مود بازی را بر روی Easy بگذارید، به هیچ عنوان نیاز نیست که از Cover استفاده کنید و در این صورت شما عنوان خود را نابود کرده اید چون نیمی از هیجان بازی را از دست داده اید و در پایان، عنوان خود را به بدترین نسخه ی قابل بازی تبدیل کرده اید."

همچنین Alex Hutchinson در ادامه ی صحبت های خود اشاره ای به صنعت سینما کرد و با بیان مثالی گفت که ممکن است بعضی از فیلم ها، محتوای خود را تا بدترین حالت پایین بیاورند و از طریق یک مقایسه اعلام کرد که این کار چقدر بر روی بازی های ویدئویی تاثیر می گذارد.

"وجود مود Easy در بازی مثل این است که من هنگام خرید یک کتاب ببینم که روی آن نوشته شده است: شما نسخه ی آسان را می خواهید یا نسخه ی سخت ؟! در ادامه باید اعلام کنم که AC 3 هیچگونه مود Easy ندارد و به جای این مود، دو مود دیگر در بازی موجود است که یکی از آنها مود متوسط و دیگری مود سخت می باشد. اما در این نسخه نیز همانند Brotherhood و Revelations، گیمرها قادر هستند در طول انجام یک ماموریت، Requirement های خود را به صورت انتخابی انجام دهند که این موضوع به افرادی که بازی را متوسط و یا سخت میخواهند، کمک شایانی میکند.

این عنوان در ماه اکتبر برای PC، PS3 و X360 منتشر خواهد شد و پس از آن کار بر روی نسخه ی Wii U این عنوان آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که بحث در مورد Easy Mode از زمانی به اخبار روز تبدیل شد که سازنده ی Dark Souls اعلام کرد که به فکر قرار دادن یک مود Easy برای افرادی است که به خاطر سخت بودن بیش از حد بازی به سراغ آن نرفته اند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا