وبسایت Gamereactor اخیرا مصاحبهای با کارگردان عنوان تحسین شده Nier:Automata در نمایشگاه PaxEast انجام داده که خلاصهای از این مصاحبه را در متن زیر مشاهده میکنید.
او از به اتمام رساندن چندین باره بازی برای دیدن پایان اصلی بازی گفت: «تیم ما این قصد را داشت که بازیکنان به مدت زیادی درگیر بازی شوند. همچنین از لحاظ مالی نیز این کار برای تیم به صرفه بود چرا که ما بودجه و وقت اندکی در اختیار داشتیم. راه حل تیم برای این مشکل مجبور کردن بازیکن به اتمام چند باره بازی بود که باعث افزایش زمان بازی میشد و همچنین با توجه به بودجه و وقتی که در اختیار تیم بود امکان طراحی مراحل اضافه وجود نداشت.»
در ادامه نیز از علاقه به ساخت ادامه برای این عنوان گفت: «همه چیز به «Square-Enix» بستگی دارد. اگر بودجه کافی در اختیار تیم گذاشته شود ادامه این عنوان را خواهیم ساخت.»