اخبار بازی

چراغ سبز Remedy برای امدن Alan Wake’s American Nightmare برای PC و…

بعد از فروش بسیار عالی بازی Alan Wake نسخه PC که در عرض 48 ساعت تمام هزینه خود را بازگرداند، مسئولان Remedy بیش از پیش به این پلتفرم ایمان آوردند. آیا فروش خوب این بازی در این پلتفرم سبب می‌شود که ما شاهد آمدن نسخه جدید آن یعنی Wake's American Nightmare برای PC و PS3 باشیم؟. جواب این سوال را آقای Oskari Hakkinen از این استودیو در مصاحبه‌ای که با سایت eurogamer داشت بیان کرد.

وی در خصوص آمدن American Nightmare برای پلتفرم PC اذعان کرد:

"بازی‌های کامپیوتری بخشی از میراث ما هستند و دنیای PC به قلب و روان ما نزدیک است و خوشحال می‌شویم اگر بتوانیم کاری انجام دهیم."

بعد از نشان دادن چراغ سبز رمدی برای منتشر شدن Alan Wake's American Nightmare در PC، سوالی که از استودیو Remedy پرسیده شد این بود که چرا این بازی برای کنسول PS3 منتشر نشد، اقای Oskari Hakkinen در جواب این سوال می‌گوید:

" این بازی را برای PlayStation نساختیم چون موتوری که ما تعبیه کرده‌ایم مختصِ کنسول 360 سازگار و ساخته شده است؛ البته این را هم نمی‌گوییم که هیچ وقت نمی‌توانیم برای PlayStation این بازی را بسازیم، می‌شود و این امر مستلزم فعالیت و کار زیاد است تا این کار را برای PS انجام دهیم."

وی در اخر نیز به روابط خوب رمدی با شرکت ماکروسافت اشاره کرد و افزود وقتی بازی را به آنها نشان دادیم بسیار مورد پسند این شرکت قرار گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا