اخبار بازی

نسخه جدید Need For Speed سال 2017 عرضه خواهد شد

فرانچایز ریسینگ «Need For Speed» در حال حاضر برنامه سابق عرضه به صورت سالانه را ندارد اما استودیوی Ghost Games، سازنده بازی، در بلاگی تایید کرد که جدیدترین نسخه از این فرانچایز که قدمتی طولانی دارد، قرار است سال 2017 عرضه شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

EA که صاحب این استودیو و ناشر بازی است، اعلام کرد که نسبت به پشتیبانی و حمایت طرفداران توسط بازخوردهای‌شان از زمان عرضه «Need For Speed 2015» تاکنون، خاضع است. با این وجود، بازی جدید «Need For Speed» سال آینده عرضه خواهد شد.

سازنده بازی گفت: «ما بر اساس مواردی که «Need For Speed» را خلق کرده‌اند (ویژگی‌های منحصر به فرد بازی)، بازی را خواهیم ساخت و در سال 2017 آن را عرضه خواهیم کرد.»
انتظار نداشته باشید که Ghost Games از حالا به بعد در سکوت به سر ببرد، زیرا این استودیو در این بازه گفت: «ما با جامعه هواداران خود همکاری خواهیم کرد که این امر، فرصت‌های متعددی را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا خیلی از آن‌ها را در ماه‌های پیش رو، وارد استودیو کرده و از بازخوردهای آن‌ها استفاده کنیم.»

شما می‌توانید بازخوردتان را نسبت به «Need For Speed»، در توئیتر یا فیس بوک و انجمن این فرانچایز، ارسال کنید. 

سازنده بازی در ادامه گفت: «شور و شوق و تعهد شما نسبت به «Need For Speed»، برای ما الهام بخش بوده و باعث ایجاد انگیزه در ما می‌شود تا در کارمان پیشرفت کنیم. این برای همه‌ی ما در استودیو، هیجان انگیز است. از شما هواداران عزیز متشکریم.» 

این استودیو، دستآوردهای بازیکن‌های «Need For Speed» را از زمان عرضه آن تاکنون، به اشتراک عموم گذاشت. بازیکن‌ها تاکنون 9.8 میلیارد Rep points را کسب نموده و 35 میلیون تصویر و اسکرین‌شات‌های لحظه‌ای را ثبت کردند. همچنین 2.5 تریلیون واحد پولی بازی را بدست آوردند. 

EA درآمد سه ماهه خود را به زودی گزارش خواهد کرد. همچنین ممکن است که EA طی یک رویداد و همایشی، اطلاعاتی را از بازی منتشر کند. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا