اخبار بازی

نسخه‌ی Wii U بازی Bloodstained ممکن است به خاطر ساخت نسخه‌ی NX لغو شود

چندی پیش بازی Bloodstained: Ritual of the Night با هدف انتشار در سال 2018 میلادی تاخیر خورد؛ این بازی یکی از موفق ترین کمپین‌های حمایت مالی را در سال گذشته در سرویس Kickstarter داشت. با این حال طبق تازه‌ترین خبر منتشر شده پیرامون این بازی، بنظر کسانی که منتظر عرضه‌ی آن بر روی پلتفرم Wii U بودند، از این خبر ناراحت شوند، چرا که بر اساس آن، ممکن است نسخه‌ی Wii U به خاطر ساخت و انتشار این بازی برای کنسول معرفی نشده‌ی Nintendo NX لغو شود.

آقای کوجی ایگاراشی [Koji Igarashi]، کارگردان این بازی، اخیراً مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN در رابطه با این بازی داشته و در رابطه‌ی توسعه‌ی این بازی برای NX به جای Wii U بحث کرده است. او در این مورد بیان داشته:" واقعیت این است: در حرکت به سمت آینده، اعتماد به سخت افزار‌ها بی فایده است. گاهی اوقات سخت افزارهای جدیدی تولید می‌شوند که شما را وادار به فکر کردن در رابطه با استراتژی صحیح [یا تغییر استراتژی فعلی] می‌کنند. و به عنوان کارگردان یک بازی، معمولاً می‌خواهید از عملکرد سخت افزار جدید مطمئن شوید. این واقعیت است."

وی ادامه داد:" با این حال، این بازی توسط مردم حمایت شد و ما قول دادیم که به پیشنهادهای آن‌ها گوش دهیم. آن‌ها [مردم] به ما زندگی هدیه کردند، پس ما در این رابطه صحبت می‌کنیم. هر گونه تصمیمی که در این رابطه توسط ما گرفته شود یا بخواهیم آن را در نظر بگیریم و خارج از وعده‌های داده شده‌ی ما باشد، باید با توضیحات زیاد و دقیق، با دقت فراوان و نگاه به گذشته و آینده همراه باشد تا ببینیم چه گزینه‌هایی پیش رو داریم. ما باید به آن‌ها گوش فرا دهیم و در پایان، باید وعده‌های خود را عملی کنیم."

در نهایت، او گفت که این مورد به طرفداران این بازی بستگی دارد [ساخت نسخه‌ی NX به جای نسخه‌ی Wii U] چرا که این بازی بدون طرفداران هرگز وجود نداشت. از آنجایی که تا سال 2018 میلادی کنسول Nintendo NX وارد بازار خواهد شد و جایگزنی برای کنسول Wii U خواهد بود، پس این تصمیم آن‌ها منطقی بنظر می‌رسد؛ که البته برای تحقق آن‌ها باید منتظر واکنش طرفداران این بازی باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا