آقای Hideo Kojima، رئیس شرکت Kojima Productions به تازگی درباره Cutscene های بازی MGS V: Ground Zeroes و نجوه اتصال آنها به گیم پلی بازی توضیحاتی در قالب اکانت Twitter خود ارائه داده است.
او گفته که به منظور اتصال بیشتر Cutscene ها به بازی در Ground Zeroes، اکثر آنها توسط یک دوربین که حرکات مختلف را دنبال می کند نمایش داده می شوند. بازیکن قادر خواهد بود که تا حدی زاویه دید دوربین را تغییر دهد، در حالی که اکثر Cutscene ها از اول تا آخر فقط یک برداشت (بدون عوض شدن دوربین) خواهند بود.
در گذشته نیز آقای کوجیما اشاره کرده بود که Cutscene های این بازی (و بالطبع Phantom Pain) از Cutscene های MGS4 کوتاه تر خواهند بود و بیشتر حرکات را بازیکنان انجام خواهند داد.
او همچنین اشاره کرده بود که تمام نقاطی که در دمو ها و Cutscene ها دیده می شوند در بازی قابل دسترسی هستند، و این خود می تواند کمک کند که در قالب همین Cutscene های تک دوربین، بازیکن قادر باشد موارد مخفی یا سرنخ هایی را کشف کند و در طول بازی از آنها استفاده کند.
بازی Meyal Gear Solid V: Ground Zeroes ماه مارچ امسال برای Xbox 360 ،Xbox One ،PS3 و PS4 منتشر خواهد شد.