اخبار بازی

ممکن است Final Fantasy 15 از بسته‌های الحاقی مخصوص هدست PSVR بهره مند شود

بازی Final Fantasy 15 بزودی تنها برای کنسول‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد و توسعه دهنده‌ی آن بیان داشته که برای گذاشتن وقت کافی و عرضه‌ی زودتر بازی به توسعه‌ی آن برای دیگر پلتفرم‌ها نخواهد پرداخت. اگرچه این هدف تنها تا زمان اتمام ساخت بازی Final Fantasy 15 دنبال خواهد شد و مانع از تصمیم گیری Square Enix برای عرضه‌ی این بازی برای دیگر پلتفرم‌های نظیر هدست واقعیت مجازی Playstation VR نخواهد شد.

در حقیقت، هاجیمه تاباتا [Hajime Tabata]، کارگردان بازی  Final Fantasy 15، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب سایت اسپانیایی Vida Extra [ترجمه شده توسط WCCFTech]، اعلام کرده که ممکن است پس از انتشار Final Fantasy 15 یک بسته‌ی الحاقی برای این بازی با هدف پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی Playstation VR عرضه شود.

وی در این رابطه گفت:" ما ایده‌هایی در رابطه با عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی برای این بازی مخصوص هدست PSVR داریم. چیزی که شما در نمایشگاه E3 امسال [E3 2016] دیدید تنها یک دموی فنی بود. من در رابطه با یک بسته‌ی الحاقی کامل با قابلیت اجرا توسط هدست PSVR صحبت می‌کنم. البته نه به صورت کامل، ممکن است یک محتوای اضافی برای بازی باشد، شاید شاید بخشی خاص از بازی که توسط هدست واقعیت مجازی می‌توان از آن لذت برد."

بازی مورد انتظار Final Fantasy 15 در روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد [احتمال انتشار آن برای رایانه‌های شخصی پس از عرضه‌ی رسمی بازی نیز وجود دارد.].

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا