اخبار بازی

محتوای تکمیلی AC: Unity قاتلی 2.5 بُعدی را معرفی خواهد کرد!

یوبی‌سافت به مانند گذشته محتوای تکمیلی (یا محتوای اضافی و دیگر اسم‌های مرسوم) را برای AC: Unity در نظر گرفته است که شما می‌توانید با خرید آن سفری 2.5 بُعدی به چین را تجربه کنید. AC Chronicles: China برند جدیدی از این سری خواهد بود که در طی این DLC به بازیکنان معرفی خواهد شد و آن‌ها می‌توانند تجربه‌ای 2.5D را همراه با قهرمان چینی این عنوان – Shao Jun – به دست آورند.

AC Chronicles: China روایت‌کننده داستانی مستقل و مربوط به چین قرن شانزدهم است و کاراکتر نام‌آشنا آن هم مربوط به انیمیشن AC: Embers است که حال بازیکنان کنترل او را در فضای 2.5D و آمیخته به sidescrolling در دست خواهند گرفت. در مورد داستان بازی به صورت کوتاه باید گفت که Shao Jun یکی از قاتلین تربیت شده به دست اتزیو است که قصد دارد با بازگشتِ به چین انتقام خود را از افرادی که سبب از بین رفتن انجمن‌های برادری شده‌اند، بگیرد.

استایل گرافیکی بازی متفاوت از دیگر نسخه‌های AC خواهد بود و بیشتر با الهام‌گیری از نقاشی‌ها و طرح‌های سنتی مرتبط با چین، ساخته شده است و به نظر می‌رسد جنبه هنری بازی بر دیگر فاکتور‌های گرافیکی ارجعیت دارد.

 

نکته مهم‌تر از این مربوط به سازنده این عنوان است. مراحل توسعه این عنوان زیر نظر استودیو Climax است و یوبی‌سافت نقش اصلی را در ساخت این عنوان بر عهده ندارد. استودیو Climax تا پیش از این نسخه رایانه‌های شخصی Castlevania: Lords of Shadow را عرضه کرده بود. یوبی‌سافت در پاسخ به این سوال که آیا این نسخه از بازی به صورت مستقل هم عرضه می‌شود یا خیر، پاسخ منفی داده و ذکر کرده در حال حاضر تنها راه دسترسی به این بازی، خرید محتوای تکمیلی ارایه شده است که قیمت 30 دلاری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

DLC معرفی شده در کنار بازی فوق، مراحلی داستانی و مرتبط با بازی اصلی به نام Dead Kings را در اختیار خواهد گذشت. Dead Kings داستان Unity را ادامه خواهد داد و شما در نقش Aiding Arno در جستجوی رازهایی پنهان به Saint Denis سفر خواهید کرد. Dead Kings علاوه بر کارکترهای جدید، مراحل اصلی و جانبی متعدد و سلاح‌های متفاوت و موثر در گیم‌پلی بازی و دیگر موارد مشابه را ارایه خواهد داد. سازنده‌ها در ارتباط با Dead Kings اشاره کرده‌اند که این عنوان کاملا متفاوت از بازی اصلی خواهد بود و بازیکنان به معنای واقعی با داستانی تاریک مواجه خواهند شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا