مایکروسافت: کنسول های Shield و Piston راه سختی را در پیش دارند

کمپانی مایکروسافت امروز صبح در شهر لندن کنفرانسی را برگزار کرد و طی این مراسم قائم مقام بخش اروپای این شرکت آقای Phil Harrison از افتتاح یک استودیوی جدید در این شهر با نام Lift London خبر داد که تمرکز اصلی آن به جای توسعه عناوین فیزیکی و خرده فروشی، بر روی عناوین مبتنی بر سرویس های ابری و آنلاین خواهد بود.


علاوه بر این در طی همین کنفرانس Harrison به بیان عقایدش نسبت به کنسول های  Piston شرکت Valve و Shield کمپانی Nvidia که در CES 2013 معرفی شدند پرداخت. او در مصاحبه با MCV اعلام کرد که این شرکت ها ممکن است برای ورود به صنعت عظیم کنسول ها راه سختی را پیش رو داشته باشند.


او گفت:
" نمایشگاه CES همیشه جذاب بوده است، اما ورود به صنعت سخت افزار ها همیشه یک کار سخت است. "


او  همچنین عنوان کرد:
" برای ورود به این صنعت شما باید پشتوانه ای قوی داشته باشید. یک دستگاه می تواند موفق باشد، اما ورود آن به رقابت، هزینه بر و تا حدی سخت است. صحبت من، صحبت حضور ده ها و یا صدها میلیون نفر است.
حرف من در مورد داشتن طیفی از گروه های خدماتی و ساختار های مختلف توزیع است، که برای تحققش، حضور هزاران نفر را می طلبد. "
 

منبع

خروج از نسخه موبایل