اخبار بازی

فیلم جدید Tomb Raider ممکن است در استرالیا فیلم‌برداری شود

فیلم جدید Tomb Raider با بازی Alicia Vikander [بازیگر برنده جایزه اسکار]، ممکن است در استرالیا فیلمبرداری شود. در صورت رخ دادن این اتفاق، این برای اولین بار است که قسمتی از این سری مشهور در این کشور فیلمبرداری می‌شود.

کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider، آقای Brian Horton [که هم‌اکنون در استودیوی Infinity Ward فعالیت می‌کند]، تصویری را از صفحه‌ی نخست روزنامه‌ای استرالیایی تحت عنوان " Gold Coast Bulletin" در حساب کاربری‌اش در توییتر به اشتراک گذاشته که خبر از فیلمبرداری این فیلم در این کشور می‌دهد.

گزارش این روزنامه بدین شرح است: " لارا کرافت می‌تواند سلاح‌های خود را در "ساحل طلایی" جمع‌آوری کند چرا که قرار است قسمت جدید Tomb Raider بلاک باستر [Blockbuster] بعدی‌ای باشد که در این ساحل فیلمبرداری خواهد شد. منابع مختلف خبری در صنعت فیلم‌سازی، خبر از آغاز فیلمبرداری نسخه‌ی جدید سری Tomb Raider که با نقش آفرینی بازیگر برنده اسکار Alicia Vkiander و با الهام از بازی آن ساخته خواهد شد، در ماه فوریه [بهمن-اسفند] در منطقه "ساحل طلایی" می‌دهند."

"ساحل طلایی" منطقه‌ای زیبا و آفتابی در کشور استرالیاست که تاکنون فیلم‌های کمی در آن فیلمبرداری شده‌اند و این می‌تواند نکته‌ی مثبتی برای این فیلم باشد. قسمت جدید Tomb Raider قرار است ریبوتی بر این سری باشد و ربطی به نسخه‌های قبلی که با نقش‌آفرینی آنجلینا جولی ساخته شده بود، نخواهد داشت. گفته شده قسمت جدید این سری با الهام از نسخه 2013 بازی Tomb Raider ساخته شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا