اخبار بازی

عنوان Resident Evil 8 بسیار متفاوت‌تر از نسخه قبلی است

چهارمین و آخرین ویدیو ساخت عنوان موفق و زیبایی Resident Evil 7 که امروز توسط کمپانی Capcom منتشر شد. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از این ویدیو، کمپانی Capcom جزییاتی در مورد نسخه بعدی این عنوان را به اشتراک گذاشت جایی که قرار است با توجه به موفقیت غیرمنتظره Resident Evil 7، ژانر بازی بازهم survival horror باشد.

آقای Jun Takeuchi تهیه‌کننده اجرایی می‌گوید:

«ما می‌خواستیم این عنوان Resident Evil 7 شروع‌کننده نوعی جدیدی از survival horror و شروع جدیدی در این سری باشد. ما از همین‌الان در حال تفکر و برنامه‌ریزی هستیم که نسخه بعدی این عنوان باید چگونه باشد. اما همچنین می‌خواهیم ببینیم که چگونه می‌توانیم خود سبک survival horror را نیز ارتقاء دهیم.»

در چند سال آینده، فنّاوری و آنچه چیزی که بازیکنان می‌خواهند ممکن است تغییر کند، اما همیشه ما می‌خواهیم تجربه‌ای در سبک ترسناک بسازیم که شخصیت اصلی بازی در موقعیت‌های خطرناک و دشوار قرارگرفته باشد. رزیدنت اویل برای من یعنی survival horror، نسخه بعدی و نسخه‌های آینده آن باید survival horror باشند، که ویژگی‌های آن عبارتند از قرار گرفتن شخصیت‌ها در موقعیت‌های بحرانی.

به‌این‌ترتیب، عنوان فعلی فقط یک آغاز برای این سری است. برنامه‌ریزی‌ها برای نسخه بعدی از همین‌الان انجام‌شده است و موقع که نسخه بعدی را ببیند ممکن است متوجه شوید، این بازی متفاوت‌تر از Resident Evil 7 است. در حالی هسته اصلی بازی همچنان «ترسناک و بقا» خواهد بود، زیرا Resident Evil باید در این مسیر باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا