اخبار بازی

طراح سابقhalf life 2 از دلایل رفتن خود ازVALVE می گوید

شاید شما هم متوجه شباهت زیاد بازی Dishonored از نظر طراحی بصری با عنوان half life 2 شده باشید. ویکتور انتونف که زمانی طراح بصری بازی half life 2 بوده به استودیوی Arkane پیوسته و در سمت کارگردان طراحی بصری بازی Dishonored مشغول فعالیت است.
او کسی بود که طراحی شهر city 17 و محیط ها و معماری مناطق حومه شهر را در بازی بر عهده داشت. اما سوالی که پیش میاد این هست که چرا او VALVE رو ترک کرد. او تابحال جوابی به این سوال نداده بود.
او در توضیح این اقدام خود به تازگی گفته:"VALVE شرکت بزرگی هست ولی من بیشتر جذب پروژه شدم تا جذب شرکت. من به VALVE رفتم فقط بخاطر عنوان HALF LIFE 2. امروز هم که در ARKANE فعالیت میکنم سعی دارم تا مسیری مشابه را با DISHONORED تجربه کنم. من در کار هایم توجه به پروژه ها رو فراتر از هر چیزی قرار میدهم." از نظر او کمپانی VALVE کمتر علاقه به سرمایه گذاری بر روی عناوینی که ریسک پذیر هستند دارد. او می گوید:"VALVE امروزه دیگر به یک کمپانی بزرگ نسبت به زمانی که تازه به این کمپانی پیوسته بودم ,تبدیل شده.چیزی که من رو در استودیوی ARKANE مجذوب خودش میکنه این هست که اینجا گروهی کوچک هستند و تجربه بسیار زیادی ندارند و البته علاقه مند به خلق پروژه هایی هستند ریسک زیادی می خواهد . وقتی تازه به VALVE رفته بودم آنها هم کمپانی کوچکی بودند. ولی امروز آنها به نوعی بلوغ رسیده اند و بسیار بزرگ تر از قبل شده اند، و من هم علاقه دارم که در زمینه هایی کار کنم که این امکان را به من بدهد برای دست زدن به آن ریسک بکنم و اینکار انرژی و نشاطی در من بر می انگیزد که انگار مشغول نواختن آهنگ های جاز و راک اندرول باشم. برای من این کار به مانند مسیری است که منجر به خلق یک انقلاب در در صنعت گیم می شود."
از طرفی او عنوان کرده که دلیل رفتنش از کمپانی VALVE فقط این نبوده. او این دلیل را اینگونه بیان می کند:"خیلی باعث تعجب هست اگر کسی بخواهد کمپانی VALVE را ترک کند. من آن شرکت و تمام دوستان خودم در آن شرکت را ترک گفتم فقط به یک دلیل خاص، آنهم اینکه من 6 سال فقط برروی یک پروژه فعالیت میکردم و این زمان زیادی هست. به عنوان یک هنرمند من دوست داشتم تا در راههایی گوناگون توانایی خودم را بسنجم. از آن زمان تاکنون من در 2 فیلم سینمایی و یک برنامه تلویزیونی فعالیت کردم. در طراحی فیلم سومم هم نقش داشتم. به عنوان یک نویسنده مستقل در یک رمان مصور و سه بازی مجزا هم نقش داشتم. این برای من خیلی اهمیت دارد که به عنوان یک فرد مستقل و فعال باشم و از طرفی با یک استودیوی اروپایی مستعد همکاری کنم."
انتونف اکنون به عنوان کارگردان طراحی بصری برای Zenimax فعالیت میکند. شغل او شامل نظارت بر طراحی بازیهای تحت استودیوی Zenimax می شود، که شامل Bethesda Game Studios، id Software و ARKANE می شود.
آخرین کار او برای کمپانی VALVE همکاری در پروژه Team Fortress 2 بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا