اخبار بازی

صحبت های آقای Houser پیرامون ساخت GTA V

بازی GTA V همانطور که می دانید دارای سه شخصیت قابل بازی به نام های Franklin، Michael و Trevor است و شما می توانید بین این سه شخصیت جابجا شوید و داستان های مختلفی را شاهد باشید.
نویسنده این بازی آقای Dan Houser طی مقاله بی نظیر خود در Guardian گفته اند: "داشتن سه شخصیت اصلی در بازی باعث خلق داستان های متنوع می شود نه یک الگو برداری تکراری. شما خلافکارانی را دارید که هر کاری را به راحتی انجام می دهند اما باز هم هر یک در زمینه ای نقاط ضعف و قوت خود را دارند. ما ایده یک شخصیت اصلی بازنشته و اینکه چقدر می تواند چنین زندگی نفرت انگیز باشد را دوست داشتیم. ما قبلا چنین کاری نکرده ایم و چنین موضوعی را در بازی دیگری مشاهده نمی کنید."

نمایشنامه GTA V بالغ بر 1000 صفحه است و به آن بایستی داستان های کوچکتر موجود در دنیای بازی را اضافه کرد.
آقای Houser ادامه می دهند: "ما حداقل 100 روز را در سفرها به لوس آنجلس سپری کردیم. شایدم بیشتر. که همه ختم به آدم ها و پلیس های عجیب و غریب و تحقیقات می شد. با ماموران FBI، متخصصین مافیا و گانگسترها صحبت کردیم. حتی به زندان ها هم رفتیم. دیدن افرادی که مایل ها دورتر در صحرای پر از نمک زندگی می کنند ناراحت کننده است."

آقای Houser همچنین پیرامون نبود شخصیت قابل بازی زن در GTA V گفته اند: "کلیت داستان قرار است مردانه باشد. اصلا بدون آن غیر ممکن است. نظر خودتان چیست؟"

GTA V در 17 سپتامبر عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا