اخبار بازی

صحبت هاي Michel Ancel درباره Beyond Good and Evil 2

Michel Ancel طراح اصلي و نويسنده بازي Beyond Good and Evil گفتگويي با سايت فرانسوي All-Gamers داشته و اطلات خوبي را درباره قسمت دوم اين بازي كه مدت ها پيش معرفي شده بود داده است.
………………
Ancel مي گويد از اون جايي كه ما قصد داشتيم روح بازي اول حفظ بشه خيلي از كاراكتر هاي قسمت قبلي در اين بازي حضور دارند. اين بازي خيلي بهتر از شماره قبلي خواهد بود. در شماره قبلي انها قصد داشتند يك بازي كاملا سينمايي عرضه كنند اما به خاطر سخت افزار محدود PS2 به ان هدفي كه داشتند دست پيدا نكردند.

با توجه به نسل جديد انها به هدفي كه داشتند دست پيدا كردند و Beyond Good and Evil 2 همان بازي است كه انها قصد ساختشو داشتند. شايد اين بازي تا حدودي متفاوت به نظر برسه اما دقيقا همون هدفيه كه تيم سازنده بهش دست پيدا كرده. با توجه به يك سري دلايل اين بازي براي Wii عرضه نمي شود. وي نگفت اين بازي براي چه پلتفرمي عرضه مي شود اما به نظر ميرسد در اخر شاهد عرضه بازي براي PC , X360 , PS3 باشيم.

از انجايي كه تيم سازنده نمي خواست بازي دقيقا مثل شماره اول فقط با داستاني متفاوت بسازه براي همين گيم پلي اين شماره شباهتي به شماره قبل ندارد. با توجه به اينكه در نسل گذشته سازندگان به هدفشون دست پيدا نكردند اين بازي بسيار بهتر , جذاب تر و داراي تجسس هاي بيشتري خواهد بود. اين خيلي مهم هست كه بازيكنان احساس كنند در سياره ديگري هستند كه محدوديت هاي اين سياره وجود ندارد.

تمام اين حرف ها بدين معناست كه اين بازي نياز به ساخت ابزار جديدي است و در نتيجه اين ساخت اين بازي در مرحله پيش توليد قرار دارد. تيم سازنده روز دقيقي رو براي عرضه بازي تعيين نكرده است و هدفشون فعلا بر روي ساخت ابزار هاي مورد نظر بازي هست و Ubisoft هم از اين لحاظ به انها فشاري را وارد نكرده.

Beyond Good and Evil 2 برنامه ريزي , برسي فني و ازمايش هاي زيادي را مي طلبه و همين موضوع باعث ميشه زمان زيادي براي ساخت بازي صرف بشه. هيچ كدام از اعضاي تيم نمي دانند مسائل تكنيكي بازي كي به اتمام ميرسد. براي همين تا ان زمان انها نمي توانند ساخت بازي رو شروع كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا