اخبار بازی

شعبه Surface مایکروسافت قرار است محصولات جدیدی در سال جاری و 2017 عرضه کند

عکس‌های گرفته شده در دفتر اصلی Surface شرکت مایکروسافت در Redmond خبر از این می‌دهد که این کمپانی تعدادی محصول مرتبط با برند Surface در سال جاری عرضه خواهد کرد و سه محصول دیگر در سال 2017 روانه بازار خواهند شد.

این تصویر توسط یکی از توسعه دهنده‌ها به نام Shubhan Chemburkar در یکی از بازدیدها به دفتر مایکروسافت گرفته شده و این شخص آن را در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشته است.

 

 src=/files/Untitled-4.jpg style=

 

جعبه اصلی محصول سال 2016 به شکل خاصی جالب بنظر می رسد، به این دلیل که شایعاتی در این‌ باره وجود داشت که مایکروسافت در حال ساخت یک کامپیوتر All in One از برند Surface برای سالن نشیمن است، این محصول ممکن است امسال یا سال آینده عرضه شود. منابع ما ادعا دارند که تاریخ عرضه این محصول بستگی به زمان در دسترس بودن پردازنده جدید 14 نانومتری Kaby Lake اینتل دارد. سه محصولی که قرار است در سال 2017 عرضه شوند ممکن است نسل جدید تبلت‌های Surface یا نوت‌بوک‌های 2 در 1 Surface باشند. علاوه بر این ممکن است به تلفن همراه شایعه شده Surface اشاره داشته باشند.

باید به این نکته توجه داشت که این جعبه‌هایی که در شرکت مایکروسافت رویت شده تضمین‌گر ارائه محصول نیستند. برنامه ریزی برای عرضه ممکن است تغییر کند و ما قبلا شاهد کنسل شدن عرضه تبلت Surface Mini مایکروسافت دقیقا چند روز قبل از عرضه آن بوده ایم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا