اخبار بازی

شایعه: Nintendo NX از واقعیت مجازی و گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند

تاکنون جزئیات رسمی‌ای از کنسول Nintendo NX منتشر نشده، اما به لطف گزارش‌های منابع مختلف و شایعات انتشار یافته پیرامون آن، روز به روز بر دانسته‌هایمان از این کنسول افزوده می‌شود. در جدیدترین این گزارش‌ها، وب سایت فرانسوی Gameblog اطلاعات بیشتری از این کنسول معرفی نشده به اشتراک گذاشته است که در ادامه به عرضتان میرسانیم.

این جزئیات از سوی منابع حاضر در صنعت بازی‌های ویدئویی، که تقریباً تمامی آن‌ها کیت‌های توسعه‌ی این کنسول را دریافت کرده‌اند، منتشر شده است. بر این اساس، اعلام شده که تقریباً 20 بازی برای این کنسول در حال ساخت است و Nintendo NX از نظر سخت افزاری دارای موارد شگفتی‌سازی‌ست که تاکنون به آن‌ها اشاره نشده است.

این شایعات اشاره به این زمینه دارد که این سیستم با برخی فرمِ بازی‌های گوشی‌های هوشمند در تضاد است و این مورد بر خلاف گزارش‌های Wall Street Journal می‌باشد. پشتیبانی Nintendo NX از واقعیت مجازی نیز تائید شده است اما تست‌های حال حاضر آن با برخی مشکلات همراه بوده است.

ظاهراً توسعه دهندگان از ابزار ساخت بازی برای این کنسول راضی هستند و با توجه به این مورد که معماری این کنسول در تضاد با پلتفرم‌هایی نظیر PC، PS4 و Xbox One می‌باشد، اما پورت بازی‌های مذکور برای این کنسول به آسانی صورت می‌گیرد. بسیاری از توسعه دهندگان در حال پورت بازی‌های خود بر روی این کنسول هستند و اشاره شده که دو بازی Final Fantasy 15 و Final Fantasy 7 Remake برای این سیستم منتشر خواهد شد. از جمله توسعه دهندگان مشخص هم می‌توان به یوبی‌سافت، Square Enix، Capcom و Platinum Games اشاره کرد.

از طرف دیگر، خود شرکت نینتندو، در حال پورت بازی‌های پلتفرم‌های گذشته‌ی خود، یعنی N64، Wii و Wii U برای Nintendo NX می‌باشد. بازی‌های اشاره شده نیز Splatoon، Mario Kart 8، Smash Bros. و The Legend of Zelda: Skyward Sword هستند.

تمامی این شایعات باعث افزایش اشتیاق طرفداران این سیستم شده و امیدواریم تا در نهایت شاهد تائید شدن این گزارش‌ها و شایعات باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا