ساخت بازی بدون نظارت و دخالت ناشران ساده خواهد بود
سازنده بازی مستقل City Tuesday، آقای Chris Zukowski به تازگی ضمن گفتگو با سایت GamingBolt اذعان داشت که ساخت یک بازی بدون نظارت و دخالت ناشران بسیار ساده و راحت است.
وقتی که از او پرسیده شد که ساخت یک بازی بدون داشتن پشتیبانی یک ناشر چگونه خواهد بود، وی در جواب گفت که ساخت بازی بدون فشار ناشران بسیار ساده خواهد بود و شما وقت کافی برای ساخت بازی خود خواهید داشت.
آقای Zukowski اظهار داشت: " بله آسان تر خواهد بود اما بیشتر از زمانی که یک ناشر به نظارت به کارها میپردازد، طول خواهد کشید."
وقتی که از او در مورد مشارکت آن ها با کمپانی مایکروسافت سوال شد، او تصریح کرد: " این یک مشارکت واقعی نبوده است."
" این مشارکت شبیه نوعی بازار بوده است که من پولی خرج میکنم تا بازی من را در آن قرار دهند. این یک محل فوق العاده برای عرضه اولین بازی ما بوده است اما من تصمیم دارم که به بازارهای پویا تری از قبیل iOS وارد شوم."
به نظر منطقی میرسد که سازندگان بدون داشتن ناشری که زمان ساخت یک بازی را تعیین کند، راحت تر به ساخت بازی خواهند پرداخت و این همچنین بدین معناست که سازندگان آزادی عمل بیشتری برای خلاقیت خواهند داشت. اما مشکلاتی از قبیل حمایت مالی برای پشتیبانی از بازی شما را نیز در پی خواهد داشت. با توجه به این موضوع، اغلب اوقات شما قادر به پیاده سازی ایده های بزرگ خود نخواهید بود.