اخبار بازی

دشمنان در Transistor به مرور نقاط ضعف خود را پوشش خواهند داد

دشمنان در جدیدترین بازی سازندگان Bastion یعنی Transistor همراه با بازیکن متحول می شوند. استدیو Supergiant Games دشمنان موجود در بازی Transistor را با نام “Process” معرفی کرده است که در طول گیم پلی بازیکن را به چالش خواهند کشید. هر کدام از آنها نقاط ضعف خود را دارند اما بسته به طرز مبارزه بازیکن، آنها نقاط ضعف گذشته خود را پوشش خواهند داد. حتی ممکن است به جای اینکه فقط میزان سلامتی و قدرت آنها بیشتر شود، قابلیت های جدید کسب کنند. کارگردان این بازی آقای Greg Kasavin گفته اند: "در نبردهای آینده شما بایستی با اولویت هایی که از سوی گروهی خطرناک به نام Process می آید، دست و پنجه نرم کنید. Process قابلیت های متنوعی دارد به عنوان مثال آنها به مرور زمان با کسب تجربه و قابلیت های جدید، نقاط ضعف قبلی خود را پوشش می دهند. "
یکی از از امکاناتی که بازیکن در نبرد با Process دارد، امکان ایجاد مکث (pause) در مبارزات است که قبلا نیز در نمایش گیم پلی بازی مشاهده شد. با این جود بازی شما را مجبور به استفاده از این قابلیت نمی کند تا بدین صورت هر کس روش مخصوص خود را برای پیش روی داشته باشد. آقای Kasavin ادامه می دهند: "حال می خواهند از آن برای مانور، حمله و یا بررسی در میدان نبرد استفاده کنند، امکان pause کردن با هر گونه حالتی در نبرد همزمان هماهنگی دارد. وقتی مشاهده کردیم که هر یک از اعضای استدیو به روش خاصی از این سیستم استفاده می کنند متوجه این مسئله شدیم."
بازی Transistor در سال 2014 برای PC و PlayStation 4 عرضه خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا