همانگونه که مستحضر هستید دیشب در نمایشگاه GDC نسخهی سوم Battlefield نمایش خیره کنندهای داشت و بسیار فریبنده و قدرتمند ظاهر شد که البته نسخهی کامپیوترهایشخصی به نمایش درآمده بود.
اکنون که پلتفرم اصلی بازی PC است و در ابتدا برای آن توسعه مییابد، این سوال مطرح میشود که بازی بر روی کنسولهای خانگی اکسباکس360 و پلیاستیشن3 در چه قالبی ظاهر خواهد شد.
مدیر تولید استودیوی DICE، پتریک باچ (Patrick Bach) در همین راستا اذعان داشت:
"ما در حال انجام محاسبات بر روی داهها و جاری سازی آنها هستیم. تمام صحنهها جزء به جزء محاسبه خواهند شد. از بافتها گرفته تا اشیا، از سلاحها تا صدا و انیمیشن و … همه و همه به زیبایی هر چه تمام در نظر گرفته شدهاند.
تمام سیستمها این محاسبات (Streaming) را انجام خواهند داد، بنابراین سوال اصلی اینجاست که تا چه حد این عمل انجام خواهد گرفت و بستهی [دادهها] تا چه اندازهای عظیم خواهند بود. موتور ساخت بازی با در نظر گرفتن این عوامل تولید شده است."