اخبار بازی

جلوه های بصری The Witcher 3 بر روی کنسول های نسل بعد شما را شوکه خواهد کرد

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال عنوان جدید استودیو CD Projekt RED است که در حال حاضر ساخت نسخه سوم از سری بازی های محبوب The Witcher را در برنامه کاری خود دارند.

Igameresponsibly به تازگی مصاحبه ای را در مورد جلوه های بصری و کارآیی بازی بر روی هر دوپلتفرم نسل بعد با سازندگان بازی انجام داده که با هم می خوانیم.

Michal Krzemiński رئیس استودیو صحبت های خود را با این جمله شروع می کند:

"اول از همه باید از تک تک افراد استودیو تشکر کنم. The Witcher 3 با موتور اختصاصی خودمان REDengine 3 در حال ساخت است. در حال حاضر ما بر روی کار نسخه سوم این موتور قدرتمند هستیم و این میتونه به ما این فرصت رو بده تا از جدیدترین تکنولوژی ها بهره مند بشیم اما این همه داستان نیست، این قضیه اینطور نیست که شما چون جدیدترین تکنولوژی ها را در اختیار دارید پس بی خیال دیگر قسمت ها شوید. افرادی که ما در استودیو داریم بهترین های این صنعت هستند و از همه مهم تر اینکه با شور و اشتیاق زیادی حاضر برای به اتمام رساندن این پروژه هستند، من فکر می کنم این ویژگی بسیار مهمی برای ما هست که بتونیم نشون بدیم بازی هایی که می سازیم حرفی برای گفتن دارن."

وقتی که من از Krzemiński پرسیدم که جلوه های بصری این بازی در چه مرحله ای از کیفیت قرار داره و اینکه بر روی کدوم پلتفرم بهتر اجرا میشه اون جواب داد:

"اوه، من دوست ندارم که تفاوت ـی در این قسمت در بین پلتفرم های مختلف وجود داشته باشه. شما تصور کنین که ما در حال طراحی یک "هواپیما" هستیم،طراحی قسمت سمت چپ هواپیما رو به اتمام رسوندیم و قراره که بر روی طراحی سمت راست این هواپیما کار کنیم، بعد یک نفر میاد و از شما میپرسه که: خب طراحی کدوم طرف بهتر و پویاتر هست؟! خب شاید بگید که مشخصه که "سمت چپ" بهتر هست ولی آیا درسته؟ پروسه و مراحل ساخت یک بازی متفاوت تر از این قضایاست(بسیار متفاوت تر از اون چیزی که گیمرها فکر می کنند). در این نقطه از زمان ممکن است تفاوت های بنیادی در کارآیی هر دو پلتفرم وجود داشته باشد ولی احتمال این هم هست که شاید ما هنوز مراحل "کدنویسی" و "طراحی" اون قسمت رو نسبت به پتانسیل کنسول به نحو احسنت انجام ندادیم. من اینجا میتونم به شما بگم که کارآیی این بازی بر روی هر دو پلتفرم PS4/Xbox ONE برابر است و حتما جلوه های بصری این بازی شما رو شوکه خواهد کرد."

زمانی که من در مورد "رزولیشن" و "نرخ فریم" بازی از او پرسیدم، به من گفت که:

"این بازی (در حال حاضر) در مراحل ساخت به سر میبرد و اینکه بگوییم بر روی کدام پلتفرم فریم دهی بهتر و رزولیشن بالاتری دارد حرف کاملا بی معنی است."

The Witcher 3 در تاریخ نامعلومی در سال 2014 برای پلتفرم های PS4 ، Xbox ONE و PC عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا