جزئیات اولیه Batman: Arkham Origins

– گیمران با گذشته بت من در Arkham Origins آشنا می‌شنود.
– بازی در شب کریسمس به وقوع می پیوندد
– سال ها پیش از دو بازی قبل
– Black mask ، یکی از سردسته های خلافکارها ، در ازای سر بتمن جایزه خواهد داد
– آدم کش ها و خلافکاران درجه یک دنیای DC ( کمیک های کارآگاهی ،جهان بتمن) به دنبال بتمن هستند
– پلیس های فاسدی که رشوه گرفتند هم به این تعقیب برای دستگیری بتمن همراه می شوند ( به کمک خلافکاران میان)
– Batman بایستی دشمنانش رو دور بزنه ، پی ببره چرا Black Mask قصد کشتنش رو داره و به پلیس های خوبی که هنوز باقی مانده اند ثابت کند که طرف آنهاست

کلی:
– پورت کردن Arkham City به Wii U به تیم اجازه داد که با Unreal 3 آشنا بشوند
– ساخت یک Prequel به تیم اجازه ساخت یک محدوده ی منحصر بفرد رو میده زیرا ممکنه Rocksteady قصد به ادامه ی خط زمانی Arkham رو به جلو رو داشته باشه (یعنی هم کمک می کنند با گذشته ی سری اشنا بشویم و هم در آینده ی سری تداخلی ایجاد نمی کنند )
– پروژه ی Rocksteady شدیدا تحت پوشش و محرمانه است
– بتمن جوانتر همچنین “به ما این فرصت رو میده که چیزها رو کمی نو کنیم”
– سیستم مبارزه در جای خودش باقی است
– بازی دارای “لایه های جدید ، فرصت های جدید و تاکتیک های جدید خواهد بود”
– گونه های جدیدی از دشمنان
– بتمن مثل بازی های قبلی کاملا بی نقص نیست (از لحاظ مهارتی)
– ]بتمن[ همچنین batwing (جت بتمن ) رو به طور مستقیم کنترل نخواهد کرد
– Batwing در بخش های داستانی حضور خواهد داشت و به عنوان روشی برای Fast travel به کار میره که البته درخور و مناسب اتمسفر و جهان بازی باشه
– ]بازی[ حالت predator mode که با ان آشنا هستیم رو نیز خواهد داشت که در ان بازیکنان می توانند از لبه ای به لبه ی دیگر ( Gargoyle ها و امثالهم ) بپرند ، Glide kick بکنند (از نقطه ای بلند به سمت دشمن پرواز و به او لگد بزنند( ، دشمنان رو برعکس آویزان کنند و غیره ….
– چنگک متحرک جدید مثل قلاب Just cause 2 عمل خواهد کرد
– بتمن دو هدف رو انتخاب می کنه و چنگک رو به بیرون شلیک میکنه
– این چنگک به هدف اول قلاب میشه (متصل میشه ) و یک چنگک و طناب دیگر رو به سمت هدف دوم شلیک میکنه
– سپس می تونید هر دو شیء رو همزمان بکشید
– از میتوانید برای به هم کوبیدن دشمنان ، کوبیدن اجسام سنگین به دشمنان و طناب پیچ کردن اشیا یا افراد زیر بالکنی ها و نقاط بلند استفاده کنید
– می توانید یک ماده ی انفجاری رو زیر یک بالکن ببندید ، دشمنان رو با استفاده از Sonic Batrang (بترنگ هایی که امواج صوتی منتشر می کنند ) به سمت تله بکشانید ، بعد طناب رو با یک بترنگ معمولی ببرید تا بمب رو سر آنها بیافته
– تیم سازنده این نکته رو میدونه که Black Mask ، دشمن زیاد محبوبی نیست (مثل این که مرض دارند پس)
– گاتهام قدیمی فقط نیمی از جهان بازی است
– یک محوطه کاملا جدید به اسم “گاتهام جدید” آنطرف پل قرار داره
– گاتهام جدید باکلاس تره و آسمانخراش های خیلی بلندتری داره
– این محوطه ی جدید ، اندازه دنیای بازی رو دو برابر میکنه
– بازیکنان میتوانند برج های مخابراتی هک شده رو از کار بیاندازند
– این برج ها نوعی سیگنال پارازیتی منتشر می کنند که مانع از پرواز Batwing در داخل محوطه تحت پوشش میشه در نتیجه ، Fast travel ـی هم نخواهد بود
– همچنین باعث اختلال در سنسورهای بتمن شده و مانع از قرار دادن مقصد مورد نظر روی نقشه میشوند
– از بین بردن برج ها با یکدیگر متفاوته و لازم دارند که بتمن همه ی مهارت های مسیریابی ، حل معما و مبارزه ای خودش رو به کار بگیره
– بعضی ]برجها[ به راحتی نابود میشوند.و برخی هارو باید بعدتر و پس از دریافت یک آپگرید برگشته و نابود کنید
– “جرایم در حال اجرا” برای مثال نجات دادن تعدادی پلیس از دست گروه تبه کاران ، نجات دادن یک شاهد جرم قبل از اینکه از سقف ساختمان پرت بشه
– فعالیت ها به بتمن جوایزی در رابطه با xp (امتیازهای تجربه) میدن
– انجام ماموریت های جانبی همچنین بر میزان آشنایی و علاقه مندی اداره پلیس گاتهام (GCPD) به بتمن موثره
– آنها (پلیسها)بر اساس تعداد دفعاتی که اقدام به انجام ماموریت های اختیاری می کنید ، بیشتر با بتمن و این که او طرف کیست آشنا میشوند
– سیستم “تحت تعقیب” به بازیکنان این امکان رو میده که خارج از خط داستانی مرکزی ، به دنبال تبه کاران بروند
– می توانید پس از یافتن و کشف این ماموریت های جانبی اختیاری ، با آنها دست و پنجه نرم کنید
– بسیاری از ماموریت های اختیاری در نهایت Upgradeهایی به شما ارائه می کنند
– خدمتکار بتمن ، آلفرد ، ممکنه متوجه بشه که در بعضی شرایط به او(بتمن) سخت گذشته و به او یک ابزار جدید بده
– سیستم Dark Knight (تمرین ) کمی کمرنگ شده اما همچنان نقش مهمی داره
– سیستم dark knight شامل لیستی طولانی از کارهاست که به تدریج با ادامه ی داستان ، سخت تر می شوند
– تیم سازنده قصد داره از تمرینات و مقدمه های خسته کننده پرهیز کنه اما همچنان به بازیکنان کمک کنه که در مهارت های predator (مخفی کاری ( و مبارزه ماهر بشوند
– تعداد مشخصی ضد حمله (counter) یا از پا در اوردن بی سر و صدا (silent takedown) انجام بدید جوایز Xp و یا یک آپگرید خاص رو دریافت کنید
– سیستم dark knight جایگزین بخش مبارزه ( Challenge mode ) نخواهد شد
– تیم سازنده قصد داره مبارزات بخش challenge mode رو هدفمند تر بکنه

دموی بازی:
– پس از گذشت حدود یک ساعت در بازی است
– Batman بر روی بالکنی Jesebel Plaza نشسته
– آدم کش های Black Mask ، خلافکارهای دور و اطراف رو خبر کرده اند
– هیچ گونه دیوار بلندی ، تبهکاران رو نگه نداشته و بسیاری از شهروندان Arkham city رو خانه میدونند زیرا هنوز زندانی نیست
– سیلابی در Amusement Mile (کارخانه ای که جوکر در بازی قبلی در آن بسر میبرد ) رخ نداده
– بتمن سعی داره متوجه بشه که چرا black mask قصد کشتنش رو داره
– بتمن تصمیم میگیره به جشن بره تا بتونه پنگوئن رو تعقیب کنه ، زیرا که او همه چیز رو میشنوه
– سرانجام ، پنگوئن اطلاعاتی در رابطه با قتلی در برج های Lacey میده
– قلابی پای بتمن رو میگیره و قبل از این که بتونه بازجویی خودش رو تموم بکنه اونرو به بیرون از اتاق میکشونه
– بتمن دستش رو دراز می کنه تا به در برسه اما دستش توسط فردی مرموز لگد میشه
– کار به اینجا می رسد که بتمن برعکس از ستون های چوبی آویزان شده
– Deathstroke با شمشیر کشیده از غلاف ، دور بتمن به صورت دایره وار حرکت می کند
– بتمن ، deathstroke رو دفع و خلع سلاح می کنه و با استفاده از شمشیرش خودش رو ازاد می کنه
– به لطف راهنمایی پنگوئن ، بتمن به برجهای lacey میره
– پلیسها گزارش میدن که این یک خودکشی دونفره است
– گمان میره یکی از مقتولین black Mask باشه
– داخل آپارتمان ، بتمن می بیند که دوست دختر black mask به لوستر اویزان شده
– جسدی که گمان میره برای Black mask ـه انطرف اتاق در حالیکه چهره اش به سقف است قرار گرفته
– بتمن وارد حالت کارآگاهی اول شخص میشود تا وضعیت رو بررسی کند
– قسمتی ناگفته از دوران نوجوانی بت من که تاریک باقی‌مانده.

خروج از نسخه موبایل