اخبار بازی

تغییر اساسی در ساختار پازل های Tomb Raider رخ خواهد داد

آقای Karl Stewart کارگردان عنوان Tomb Raider در تازه ترین صحبت هایش عنوان کرده است که پازل ها و معما ها در این بازی مسیری متفاوت با گذشته را در پیش خواهند گرفت. وی بیان کرده است بر خلاف قبل شخصیت Lara Croft دیگر در مقبره ها به جستجو نمی پردازد بلکه در جزیره ای دور افتاده قرار دارد که سال ها است به آشیانه لاشخور ها بدل شده است، ولی هم چنان مکانی خطرناک و دارای موانع زیست محیطی می باشد. وی در طول بازی باید سعی در یافتن راهی برای گذشتن از این موانع با کمک اشیای پیرامون خود بکند. به عبارتی بخش بزرگی از پازل هایی که می بایستی به حل کردن آنها می پرداختیم جای خود را به حل معماهایی برای زنده ماندن داده است. وی در قسمتی از صحبت هایش عنوان کرده است: "ما مطمئن شدیم که اصول اصلی سری بازی های Tomb Raider که موجب برجسته بودن این بازی ها شده است، را حفظ کرده ایم. تمام این اصول شامل حل پازل ها، جستجو و مبارزه می شد. حال ما در این بازی جدید سعی کردیم تا با کمک هوش و درآیت لارا موجب خلق پازل های جدیدی در طی بازی شویم." وی در ادامه می افزاید: "لارا اکنون بر این موانع و پازل ها طبیعی در محیط غلبه می کند و با شناخت روح و فیزیک طبیعت سعی در غلبه بر آنها می کند."
عنوان Tomb Raider در تاریخ 5 مارس 2013 بر روی Xbox 360، PS3 و pc عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا