اخبار بازی

تاریخ انتشار Dragon Ball Fusions در آمریکا تغییر کرد

شرکت Bandai Namco اخیراً اعلام کرده که تاریخ انتشار بازی Dragon Ball Fusions در آمریکا برای کنسول نینتندو 3Ds تغییر کرده است. البته علاقه‌مندان این بازی نباید نگرانی‌ای از این مورد داشته باشند؛ چراکه تاریخ انتشار این بازی نسبت به قبل حدود یک ماه جلوتر افتاده است.

بخش آمریکای شرکت Bandai Namco در این مورد توییتی ارسال کرده که بدین شرح است:" خبری هیجان انگیز! ما تاریخ انتشار Dragon Ball Fusions (برای 3Ds) را از 13 دسامبر به 22 نوامبر تغییر دادیم! آیا تاکنون نسخه‌ای از این بازی را پیش خرید کرده‌اید؟"

اگر سری به وب‌سایت رسمی خرده فروشی GameStop بزنید شاهد تغییر انتشار این بازی به سه شنبه 2 آذر ماه [22 نوامبر میلادی] خواهید بود. با این حال نه بخش آمریکا و نه بخش اروپای این شرکت خبری مبنی بر تغییر تاریخ عرضه‌ی این بازی در آسیا را اعلام نکرده‌اند و به احتمال زیاد این بازی در ماه فوریه 2017 میلادی برای این مناطق عرضه خواهد شد.

پیش از این، بازی Dragon Ball Fusions در ماه آگوست میلادی در ژاپن عرضه شد و با واکنش مثبت منتقدین و بازیکنان همراه بود. جلو افتادن تاریخ عرضه‌ی این بازی در غرب به احتمال زیاد به خاطر جبران لطف زیاد طرفداران این سری‌ست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا