اخبار بازی

به روز رسانی جدید StarWars : Battlefront در دسترس قرار گرفت

آخرین ساخته استودیوی سوئدی « DICE » و ناشر بزرگ « Electronic Arts  » یعنی « Star Wars : Battlefront  » امروز جدیدترین به روز رسانی خود را دریافت کرد.

در ادامه با « بازی سنتر » همراه باشید.

« DICE » در ژانویه وعده یک به روز رسانی در ماه فوریه را به هواداران این بازی داده که امروز این عمل تحقق یافت و بازیکنان می توانند در کنار رفع مشکلات و بالانس کردن بازی شاهد Mode  و یک نقشه جدید، یک افکت تصویری و دیگر تغییرات در بازی باشند.

نقشه جدید بازی با نام « Twilight on Hoth » در سیاره Hoth اما در بازه زمانی شب و زیر نور ماه اتفاق می‌افتد و محدودیتی هم در اجرای مدهای بازی در این نقشه نخواهید داشت و تمامی آن‌ها را می‌توانید تجربه کنید.

در این بین مد دیگری به نام « Survival » هم به بازی افزوده شده و مد « Turning Point  » نیز از این به بعد در تمامی نقشه‌ها قابل اجرا خواهد بود، همچنین تغییراتی در عملکرد و میزان آسیب اسلحه‌ها و « Star Cards  » های بازی صورت گرفته تا آن جایی که برخی اسلحه‌های بازی که در به روز رسانی پیشین از قدرت آن‌ها کاسته شده بود، این بار کمی افزایش آسیب رساندن پیدا کرده‌اند.

 افکت تصویری « Film Grain » هم به بازی راه پیدا کرده تا هر چه بیشتر حس و حال دنیای اصیل SW را به بازیکنان انتقال دهد. می‌توانید درصد اعمال این افکت را تغییر دهید اما تاثیر آن زیاد به نظر نمی‌رسد!

 

no Film grain

Film_grain_0

100% film grain

film_grain_100

200% film grain

film_grain_200

 

 

این به روز رسانی در حدود 4.4 GB حجم داشته و DLC مجانی «  « Battle of Jakkuنیز به صورت پیش فرض در آن قرار دارد و دیگر نیازی به دانلود جداگانه این DLC نخواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا