اخبار بازی

بازی Metal Gear Survive توسط توسعه‌دهندگان The Phantom Pain ساخته می‌شود

چندی پیش شرکت کونامی از جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Metal Gear تحت عنوان Metal Gear Survive رونمایی کرد. این نسخه فرعی [Spin-Off] مسیری متفاوت از سری اصلی را در پیش گرفته که بر پایه همکاری Co-Op است و بیشتر بر روی بقا تمرکز دارد.

در حالی که قرار است نخستین ویدئو از گیم پلی این بازی در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show منتشر شود اطلاعاتی از تیم توسعه‌ی این بازی منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین اخبار منتشر شده از این بازی این است که مشخص شده تیم توسعه دهنده‌ی این بازی در واقع همان کسانی هستند که در توسعه‌ی The Phantom Pain نیز نقش داشتند؛ اگرچه این بازی فرق زیادی با آن نسخه از این سری محبوب دارد.

طبق نخستین اطلاعات منتشر شده از این بازی، این نسخه در همان جهان The Phantom Pain جریان دارد؛ یک کرم چاله در پایگاه مادر [Mother Base] ایجاد می‌شود و تمامی سربازان این پایگاه به درون آن پرت می‌شوند. در این کرم چاله تعداد زیادی موجودات فرا زمینی [زامبی مانند] وجود دارد که باید با همکاری یکدیگر آن‌ها را از بین ببرید.

بازی Metal Gear Survive قرار است در سال 2017 میلادی [تاکنون تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نشده] برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا